{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

واکنش گلن کلوز به هشتمین شکست در جوایز اسکار چه بود؟

واکنش گلن کلوز به هشتمین شکست در جوایز اسکار چه بود؟
کدخبر : 3795

گلن کلوز امسال برای بازی در "مرثیه هیل‌بیلی" نامزد اسکار بود اما برای هشتمین بار از دستیابی به تندیس طلایی آکادمی بازماند و با "پیتر اوتول" از این حیث برابری کرد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، گلن کلوس که تا امروز هشت مرتبه نامزد اسکار بهترین بازیگری شده اما هیچ جایزه‌ای کسب نکرده، معتقد است که بازیگر "بازنده‌ای" نیست. کلوس امسال برای بازی در "مرثیه هیل‌بیلی" (Hillbilly Elegy) نامزد اسکار بود اما برای هشتمین بار از دستیابی به تندیس طلایی آکادمی بازماند و با "پیتر اوتول" از این حیث برابری کرد.

"سارا پولسن" در توییتر از مقاله "لس‌آنجلس تایمز" در مورد این رکورد انتقاد کرده و می‌نویسد: "آروز می‌کنم این بحث‌ها تمام شود. او بازیگر درخشانی است و به دوران بازیگری فوق‌العاده و رشک‌برانگیزش ادامه می‌دهد."

به گزارش 30نما، کلوس در مصاحبه با "اسوشیتد پرس" می‌گوید نه این مقاله را دیده و نه توییت پولسن را، اما از نامزدی‌های اسکار خود دفاع می‌کند: "اولاً، فکر نمی‌کنم که بازیگر بازنده‌ای هستم. در آن شاخه از مراسم کدام بازیگر می‌تواند بازنده باشد؟ به آن‌جا رسیده‌اید، یکی از پنج بازیگری هستید که از طرف همکارانتان تحسین شده‌اید. چه چیزی بهتر از این؟"

او ادامه می‌دهد: "و راستش را بخواهید فکر می‌کنم مطبوعات تمایل دارند برنده و بازنده‌ای در کار باشد. آن‌وقت بگویند: "چه کسی از همه بدتر لباس پوشید؟" یا "چه کسی بدترین سخنرانی را داشت؟" فراموشش کنید. مسئله این نیست. من می‌گویم گور پدرشان!"

کلوس پیش از "مرثیه هیل‌بیلی"، آخرن بار در سال ۲۰۱۹ با فیلم "همسر" (The Wife) نامزد اسکار شده بود اما در آن رقابت "الیویا کولمن" برای بازی در "سوگلی" (The Favourite) برنده شد. کولمن امسال نیز با "پدر" (The Father) با کلوس رقابت کرد اما در نهایت جایزه اسکار به "یو-جونگ یون" بازیگر "میناری" (Minari) رسید. "ماریا باکالووا" برای "بورات ۲" و "آماندای سایفرد" برای "منک" (Mank) دیگر نامزدهای این بخش بودند. "ایمی آدامز" همبازی کلوس در "مرثیه هیل‌بیلی" دیگر بازیگری است که تاکنون شش بار نامزد اسکار شده اما هیچ‌گاه آن را برنده نشده.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها