{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آنجلینا جولی با «جاودانان» می‌آید

آنجلینا جولی با «جاودانان» می‌آید
کدخبر : 3809

آنجلینا جولی به همراه کیت هرینگتون و ریچارد مدن دو ستاره سریال "بازی تاج و تخت" در فیلم "جاودانان" ایفای نقش کرده است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، کلوئی ژائو هفته گذشته با "سرزمین خانه‌به‌دوشان" (Nomadland) برنده اسکار بهترین فیلمو بهترین کارگردانی شد، در حالی که شیر طلای ونیز را نیز تصاحب کرده بود. او که به اولین زن آسیایی تبار برنده اسکار بهترین کارگردانی تبدیل شد حالا به "دنیای سینمایی مارول" ورود کرده و فیلم پرستاره "جاودانان" (Eternals) را برای مارول و دیزنی ساخته. اولین تصاویر از این فیلم رونمایی شده است.

"جاودانان" استودیوی مارول گروه جدیدی از ابرقهرمانان در "دنیای سینمایی مارول" را معرفی می‌کند، بیگانگانی باستانی که هزاران سال مخفیانه روی زمین ساکن بوده‌اند. به دنبال وقایع "انتقام‌جویان: آخر بازی"، حادثه‌ای غیرمنتظره آنان را وادار می‌کند از مخفی‌گاه بیرون آمده تا در مقابل "منحرفین/دیوینت‌ها" (The Deviants) باستانی‌ترین دشمن بشر متحد شوند.

دیگر ستارگان فیلم شامل جما چان در نقش "سرسی"، کمیل نانجیانی در نقش "کینگو"،‌ لورن ریدلاف در نقش "ماکاری"، برایان تایری هنری در نقش "فاستوس"، سلما هایک در نقش "ایجک"، لیا مک‌هیو در نقش "اسپریت"، دان لی در نقش "گیلگامش"، بری کیوگان در نقش "درویگ"، و انجلینا جولی در نقش "تنا" می‌شوند. ریچارد مدن و کیت هرینگتن به ترتیب نقش "دین ویتمن" و "ایکاریس" را بازی می‌کنند.

angelina-jolie-has-seen-marvel-eternals-trailer-1266936-1280x0

به گزارش 30نما، ژائو سال گذشته به "هالیوود ریپورتر" گفته بود: "فیلم را دقیقاً همان‌گونه که می‌خواستم ساختم. خارج از استودیو. لحظاتی جادویی خلق شد. تصاویر سیصد و شصت درجه با یک دوربین مثل کاری که در "سرزمین خانه‌به‌دوشان" کردم. همان تجهیزات. کمی سورئال… فکر می‌کنم خوش‌شانس بودم که مارول می‌خواست ریسک کند و کاری متفاوت بسازد."

"رامین جوادی" برای "جادوانان" آهنگسازی کرده و "بن دیویس" فیلمبردار پروژه بوده است. "دیلن تیچنر" تدوینگر همیشگی "پل توماس اندرسون" نیز برای تدوین فیلم با ژائو همکاری کرده است.

مارول با انتشار این ویدیو از عنوان فیلم‌های "پلنگ سیاه ۲" و "کاپیتان مارول ۲" نیز رونمایی کرد. در فاز چهارم "دنیای سینمایی مارول" فیلم‌های "کاپیتان مارول ۲" با عنوان جدید "مارول‌ها" (The Marvels)، و "پلنگ سیاه ۲" با عنوان جدید "پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه" (Black Panther: Wakanda Forever) اکران خواهد شد.

فیلم "جاودانان" در تاریخ ۵ نوامبر ۲۰۲۱ (۱۴ آبان ماه ۱۴۰۰) روی پرده می‌رود.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها