{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

خانم بازیگری که به خاطر کرونا خداحافظی کرد

خانم بازیگری که به خاطر کرونا خداحافظی کرد
کدخبر : 4784

بازیگر سریال‌های "ستایش" و "درسرهای عظیم" می‌گوید به خاطر ریسک بالایی که بازیگری در دوران کرونا دارد، مدت‌هاست مقابل دوربین نرفته است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، صفا آقاجانی درباره فعالیت این روزهای خود در عرصه بازیگری گفت: به دلیل شیوع کرونا فعلا فعالیتی ندارم چراکه کار در چنین شرایطی ریسک بالایی دارد. سریال طنز «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی آخرین مجموعه‌ای بود که در آن به ایفای نقش پرداختم و با دوستان بسیار خوبی در آن همکاری داشتم که این مجموعه به تازگی از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.

بازیگر «ستایش» در همین راستا اظهار کرد: سریال طنز «دردسرهای عظیم» در اولین فصل خود مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت و امیدوارم با بازپخش آن از شبکه آی‌فیلم بار دیگر اوقات مفرحی برای مخاطبان فراهم کند. چیزی که در این روزها بیشتر از هر زمانی مردم نیاز دارند حال خوب است. پخش فیلم‌ها و سریال‌های شاد در این رزوها خیلی مهم و کمک کننده است. انسان با روحیه خوب و سالم می‌تواند بر بیماری و مشکلات غلبه کند.

آقاجانی با اشاره به همه‌گیری ویروس کرونا و اهمیت عایت پروتکل های بهداشتی ابراز کرد: هم در ایران و هم در سایر کشورها اخبار ناراحت‌کننده زیادی درباره تلفات انسانی کرونا می‌شنویم که ناگوار است. به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از هنرمندان خودمان را هم از دست دادیم و امیدوارم ریشه این بیماری با واکسیناسیون سراسری هرچه زود خشک شود. نزدیک به دو سال است که این بیماری بر زندگی عادی مردم سایه انداخته و باید بیش از پیش مراقب خودمان و اطرافیان باشیم. نه تنها بازیگران که همه مردم باید در اولویت واکسیناسیون قرار بگیرند و این اتفاق هرچه زودتر بیفتد بهتر است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها