{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رهبر انقلاب:منعی برای حضور عادل فردوسی پور نیست/ نظرم درباره رامبد جوان مثبت است

رهبر انقلاب:منعی برای حضور عادل فردوسی پور نیست/ نظرم درباره رامبد جوان مثبت است
کدخبر : 13374

پیمان جبلی رییس صداوسیما شنبه ۲۷فروردین به همراه وحید جلیلی دیداری را با رهبر انقلاب بابت ارائه گزارش و بررسی مسائل داخلی صداوسیما داشته است.

به گزارش هنر ام‌روز، محور اصلی این دیدار اخذ استمزاج رهبر انقلاب در مورد چند چهره شاخص فعلی و سابق رسانه ملی بوده است.

در این جلسه جبلی به معظم له می گوید «فردوسی پور را میشود استفاده کرد و یا هنوز از سمت شما منع حضور دارد؟ رهبر انقلاب میگویند مشی من در مورد اشخاص دخالت و نظر دادن شخصی نبوده و نیست و به غلط گفتند فلانی گفته که فردوسی پور در صداوسیما نباشد و از نظر من منعی برای استفاده از او نیست.

معظم له با بیان اینکه بنده همواره تاکید کردم باید روی محتوای ارایه شده نظارت کرد تصریح می کنند: «باید از همه ظرفیت های رسانه ای که باعث نشاط، سرگرمی و بالا رفتن آگاهی مردم میشود استفاده کرد و در کنار آن مراقبت نمود محتوا در چارچوب ارزش های اسلامی، اخلاقی و انقلابی باشد.

ایشان جهت گیری های سیاسی در چگونگی بکارگیری افراد در رسانه ملی را نادرست میدانند و چنین نگاهی را باعث ناراحتی مردم ذکر میکنند.

پیمان جبلی در ادامه درباره «رامبد جوان» از معظم له سوال می کنند که رهبر انقلاب می گویند نظر من درباره رامبد جوان مثبت است.
جبلی ادامه می دهد «آیا پس از انتشار تصاویر وی در کانادا صلاح هست ایشان استفاده شود» که رهبر انقلاب می گویند نظر من درباره او بعد از آن سفر و حواشی اتفاق افتاده هم تغییری نکرده است و البته بازهم تاکید می کنند که اینقدر مصداقی و شخصی لازم نیست بپرسید.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها