{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«مده آ» با استقبال ۲۵۰۰ تماشگر خداحافظی کرد

«مده آ» با استقبال ۲۵۰۰ تماشگر خداحافظی کرد
کدخبر : 16952

تهیه‌کننده نمایش «مده آ» با اشاره به استقبال بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تماشاگر از این اثر گفت: در حال رایزنی برای اجرای چند نمایش در کشورهای اتریش و ایتالیا هستیم.

به گزارش هنرامروز به نقل از ایرنا، داود نامور در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهارداشت: تئاتر «مده آ» به نویسندگی امین سعدی و کارگردانی باران شادپوری سوم آذر پس از حدود دو ماه اجرا، با بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ تماشاگر در عمارت نوفل لوشاتو کار خود را به پایان رساند که ۸۰ درصد ظرفیت سالن در شب‌های اجرای این نمایش تکمیل شده بود.

وی گفت: در مجموع ۲۹ اجرا برای «مده آ» در نظر گرفته شده بود و بیش از ۹۰ درصد مخاطبان رضایت از این نمایش داشتند و «مده آ» از تجربیات بسیار خوب محسوب می‌شود.

نامور افزود: برای نخستین بار با تمام عوامل قرارداد داشتیم و به عنوان تهیه‌کننده تسویه مالی انجام شد که این موضوع در اقتصاد تئاتر از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی با قدردانی از تماشاگران نمایش «مده آ» اظهارداشت: باید قدردان مخاطبی بود که به آثار نمایشی بها می‌دهد.

این تهیه کننده تئاتر بیان کرد: همچنین در حال رایزنی هستم چند نمایش را در بخش بین الملل به اجرا برسانم و اتریش و ایتالیا از جمله کشورهایی است که برای اجرا درنظر گرفته شده و رایزنی‌ها در این زمینه ادامه دارد.

نامور درباره فعالیت‌های آینده خود اظهارداشت: هم اکنون نمایش «بودن» را در جایگاه تهیه‌کنندگی در دستور کار دارم و نویسندگی، کارگردانی و بازیگری این نمایش را عاطفه تهرانی برعهده دارد که از دی ماه امسال در عمارت نوفل لوشاتو اجرا خواهد شد.

 

منبع: ایرنا
ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها