{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رابرت دنیرو زندگی اسکورسیزی را نجات داد

رابرت دنیرو زندگی اسکورسیزی را نجات داد
کدخبر : 3798

صحبت‌های رابرت دنیرو با مارتین اسکورسیزی زمانی که در بیمارستان به سر می‌برد، زندگی وی را تغییر می‌دهد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، زمانی که مارتین اسکورسیزی تصمیم به ساخت فیلم "گاو خشمگین" با داستانی در مورد یک بوکسور به نام جیک لاموتا گرفت، فکرش را هم نمی‌کرد که در وضعیتی رو به مرگ قرار بگیرد.

همانطور که اسکورسیزی پیش از این به هالیوود ریپورتر گفته بود، اعتیاد او پس از نقد‌هایی که به فیلم "نیویورک، نیویورک" شده بود شدت بیشتری پیدا کرد. او در حالی که فقط ۳۵ سال داشت به دلیل خونریزی داخلی ناشی از مصرف مواد مخدر و البته بیماری آسم به بیمارستان برده شد و طوری که خودش می‌گوید وزنش به ۵۰ کیلو رسیده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در کتاب جدید "ساختن گاو خشمگین"، جی گلنی می‌گوید که اسکورسیزی در آن زمان شرایطی رو به مرگ داشته است. دکتر اسکورسیزی به وی می‌گوید هیچ کجا نمی‌تواند برود چرا که هر لحظه ممکن است خونریزی مغزی داشته باشد. ماردیک مارتین، همکار او در فیلم سینمایی "گاو خمشین" هم می‌گوید که بینی و دهان و حتی چشم‌های اسکورسیزی خونریزی داشته است.

در نهایت رابرت دنیرو که نقش لاموتا را در فیلم سینمایی "گاو خشمگین" بازی می کرد، کسی بود که دوست و همکار همیشگی اش را متقاعد می‌کند که زندگی اش را تغییر دهد. این دو در فیلم سینمایی "راننده تاکسی" در سال ۱۹۷۶ و "نیویورک، نیویورک" نیز با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

دنیرو می‌گوید: به خاطر دارم که به اسکورسیزی گفتم می‌تواند "گاو خشمگین" را به یک فیلم خاص تبدیل کند. "گاو خشمگین" اکنون یکی از مهمترین آثار این دو نفر محسوب می‌شود.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها