{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

عوامل فیلم جدید ویل اسمیت به کرونا مبتلا شدند

 عوامل فیلم جدید ویل اسمیت به کرونا مبتلا شدند
کدخبر : 4780

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: تولید فیلم سینمایی جدید ویل اسمیت به نام «آزادی» به دلیل ابتلای چند نفر از عوامل به ویروس کرونا متوقف شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین،  تولید و فیلمبرداری فیلم سینمایی دلهره‌آور «آزادی» با موضوع برده‌داری که ویل اسمیت در آن نقش آفرینی می‌کند، بعد از ابتلای چندین نفر از عوامل صد نفری این پروژه به ویروس کرونا، به حالت تعلیق درآمده است. تولید این فیلم در ایالت لوئیزیانا انجام می‌شد. حق پخش این فیلم سینمایی مدتی قبل توسط اپل خریداری شده بود.

همچنین گفته می‌شود در حالی که قرار بود تولید فیلم از فردا آغاز شود، عوامل دیگر و بازیگران این فیلم به‌تازگی از تعویق فیلمبرداری آگاه شده‌اند. گفته می‌شود حدود ۵ روز دیگر از فیلمبرداری این پروژه باقی مانده است. این فیلم سینمایی به کارگردانی آنتونی فوکوا بر اساس فیلمنامه‌ای به نوشته ویلیام کالج در حال تولید است. «آزادی» جدیدترین پروژه هالیوودی در چند هفته اخیر بوده که تولید آن به دلیل مثبت شدن آزمایش کرونای تیم سازنده آن متوقف شده است. 

فیلم سینمایی «آزادی» در ابتدا قرار بود در ایالت جورجیا فیلمبرداری شود، اما بعد از ایجاد قوانین و محدودیت‌های انتخاباتی در این ایالت، کارگردان این فیلم، جورجیا را تحریم کرد و ایالت لوئیزیانا که اتفاقات داستان اصلی نیز در آن رخ داده است، برای فیلمبرداری اثرش برگزید.

ویل اسمیت در این فیلم سینمایی نقش پیتر را بازی می‌کند؛ پیتر برده‌ای است که فرار می‌کند و حالا بعد از فرار و طی سفرش به شمال ایالت با مشکلاتی روبه‌رو می‌شود. او سپس به ارتش اتحادیه می‌پیوندد. این فیلم بر اساس زندگی واقعی پیتر ساخته شده که تصویری از ضربات شلاق بر پشت او، عده زیادی را تحت تاثیر قرار داد. این عکس که در سال ۱۸۶۳ توسط ایندیپندنت منتشر شده بود، به مدرکی از خشونت برده‌داری در آمریکا تبدیل شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها