{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

حادثه در خوزستان برای یک مستندساز

حادثه در خوزستان برای یک مستندساز
کدخبر : 4844

گروهی ناشناس در خوزستان به بهمن ابراهیمی در جریان تولید مستند «اپوش» (دیو خشکسالی) حمله کردند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری هنرآنلاین، ابراهیمی مستندساز اهل لرستان که تهیه‌کننده صدا و سیمای همدان است، گفت: بحث محیط زیست و خشکسالی را از چند سال قبل پیگیری می‌کردم و مستندهایی درباره خشکسالی از جمله در خوزستان ساخته‌ام. در جریان تحقیق و پژوهش برای ساختن مستندی درباره خشکسالی در کرخه متوجه شدم ریشه این بحران در نباریدن برف در کوه‌های الوند همدان است.

وی بیان کرد: اواخر تیرماه امسال برای تصویربرداری چند پلان به خوزستان رفتم. مشغول ساخت مستندی درباره خشکسالی در خوزستان و هورالعظیم هستم و نیاز داشتم تصاویری از آن منطقه بگیرم. به تنهایی، بدون دستیار و با خودرو شخصی به جاده زدم.

کارگردان مستند «قاف» گفت: در جاده شوش به اهواز، از خودرو پیاده شدم و شروع به تصویربرداری کردم، نزدیک نخلستانی بودم که تبدیل به شالیزار شده بود. این تغییر و آبی که هدر می‌رفت، توجهم را جلب کرد. مشغول کار بودم که ۲ نفر به من نزدیک شدند. کلاشینکف داشتند، تهدیدم کردند، مقاومت کردم، یکی از آنها با چاقو ضربه‌ای به من زد و بالاخره خودرو را سرقت کردند و متواری شدند.

کارگردان «بهار بی‌آب» گفت: آن روزها ماجرای قطع برق و خشکسالی خوزستان را درگیر کرده بود، وقتی ۲ مرد رفتند بلافاصله سوار خودرویی شدم که از جاده می‌گذشت، به پاسگاه که بسیار نزدیک بود رسیدم و ماجرا را توضیح دادم. ۱۰ روز بعد، خودرو اسقاط‌شده پیدا شد اما کل تجهیزات و دوربین‌ها را سرقت کرده بودند. هلی‌کم، دوربین‌ها و سه‌پایه‌ها در این ماجرا از دست رفت.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها