{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آدیوم، مرجع هوشمند آهنگ‌‌های جدید، قدیمی و خاص ایرانی

آدیوم، مرجع هوشمند آهنگ‌‌های جدید، قدیمی و خاص ایرانی
کدخبر : 16967

اگر همیشه برای دانلود آهنگ مورد نظر خود با مشکلاتی از قبیل تبلیغات حوصله‌‌سربر و مزاحم، پیدا نکردن آهنگ مورد نظر، دسترسی‌های غیرمجاز به گوشی همراه و... مواجه می‌شوید؛ جای نگرانی نیست! ما به شما موتورهای جستجوی صوتی و پلتفرم‌های هوشمند موسیقی را پیشنهاد می‌کنیم.

موتور جستجوی موسیقی چیست؟

موتورهای جستجوی موسیقی، همانطور که از اسمشان پیداست، با هدف یافتن آهنگ‌ها طراحی شده‌اند تا مخاطبان بتوانند در سریع‌ترین حالت ممکن، به آهنگ مورد علاقه‌ی خود دست یافته و از گوش کردن به آن، لذت ببرند. این موتورهای جستجو، انواع مختلفی دارند و طبق ساختار، می‌توان آن‌ها را به چند دسته تقسیم کرد.

1)جستجوی آهنگ از طریق متن

کاربر می‌تواند با وارد کردن قسمتی از آهنگ، نام خواننده، نام آهنگ و… در نوار جستجو، به پایگاه داده موتور جستجو دست یابد و نتایج با شرح مختصری از فایل صوتی و ویژگی‌های مانند نوع فایل، مدت زمان و… در دسترسش قرار گیرد و در نهایت امکان دانلود فایل مورد نظر مهیا شود.

2)جستجوی آهنگ از طریق تصویر

برخی از موتورهای جستجو موسیقی، از یک الگوریتم با توجه به بازیابی تصویر مبتنی بر محتوا استفاده می‌کنند؛ گاهی تصویر کاور یک آهنگ می‌تواند در موتور جستجو بارگذاری شود. در واقع در این موتور جستجو، کلمات کلیدی از تصویر متن تحلیل شده و از آن برای جستجوی فایل‌های صوتی در پایگاه داده استفاده می‌شود. نتایج جستجو با توجه به فیلترهای کاربر و نوع فایل (wav ،mp3 ،aiff…) یا سایر مشخصات نمایش داده می‌شود.

3)جستجوی آهنگ از طریق صدا

در این روش، کاربر باید قسمتی از یک آهنگ را در موتور پخش کند یا از طریق میکروفون، بخشی از آهنگ را بخواند. پس از آن، تمام فایل‌های صوتی موجود در پایگاه داده که الگوهای آنها شبیه الگوی جستجو شده است، به عنوان نتایج جستجو نمایش داده می‌شوند.

آدیوم، دریچه‌ای هوشمند به دنیای شگفت‌انگیز موسیقی

Picture1

آدیوم، اولین پلتفرم موسیقی هوشمند قدرت‌گرفته از موتورهای جستجوی صوتی است که با ارائه پیشنهادات کاربردی از طریق هوش مصنوعی، به کاربران در پیدا کردن آهنگ‌های مشابه نیز کمک می‌کند.

اغلب موتورهای جستجوی صوتی، پیدا کردن آهنگ را از طریق متن انجام می‌دهد و کاربران می‌توانند از طریق وارد کردن نام خواننده یا اسم آهنگ، قطعه‌ی مورد نظر خود را پیدا کنند. اما هرگز پلتفرمی ایرانی که از این موتورها استفاده کند وجود نداشت. از طریق این پلتفرم ایرانی شما مجبور نیستید تا برای دانلود آهنگ دلخواهتان به وب‌سایت‌های مختلف در گوگل سر بزنید؛ بلکه شما می‌توانید بر اساس سلیقه‌ی موسیقیایی خود به تمامی آهنگ‌های ایرانی از موسیقی‌های سنتی و پاپ گرفته تا سبک‌ها مدرن مثل رپ و راک گوش کنید و بر اساس پیشنهادهای هوشمندانه آن بهترین و جدیدترین پلی‌لیست‌های مورد علاقه خود را درست کنید.

مزایای منحصر به فرد آدیوم؛ پلتفرم هوشمند موسیقی

Picture2

آدیوم بر اساس درخواست شنوندگان، آهنگ‌ها را در قالب موسیقی‌ها شاد، غمگین، مخصوص جاده و ماشین و... ارائه کرده و قادر است تا بر مبنای آهنگ‌هایی که به آن‌ها گوش می‌کنید، مجموعه‌ای از آهنگ‌های مشابه مورد علاقه‌تان را به شما پیشنهاد دهد. از این طریق شما می‌توانید به سبکی مطابق با سلیقه خود در موسیقی دست یابید و بدون تبلیغات مزاحم امکان گوش کرده به آهنگ‌های مورد علاقتان را داشته باشید.

دقت داشته باشید که پلتفرم‌های هوشمندی مثل آدیوم خیال شما را از سالم بودن فایل‌ها موسیقی راحت خواهند کرد و شما می‌توانید بدون دل‌نگرانی نسبت به ویروسی شدن گوشی یا لپ‌تاپ خود آهنگ‌ها را دانلود کنید. همچنین قابلیت این پلتفرم در ارزیابی سلیقه شما توسط هوش مصنوعی منجر شده است که شما به راحتی مجموعه‌ای از آهنگ‌های به‌روز و خوانندگان جدید را کشف کنید که سبکی مطابق با سلیقه شما در موسیقی دارند. بنابراین شما شنونده‌ی سبک‌های مختلف آهنگ‌ از خواننده‌های مختلف بر اساس سلیقه خود خواهید شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها