{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ثبت نام نهایی فیلمسازان در جشنواره سی و هشتم

8 فیلم دیگر در راه جشنواره فجر

8 فیلم دیگر در راه جشنواره فجر
کدخبر : 1131

کمتر از صد روز به آغاز سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر باقی مانده است و فیلم سازان فرم ثبت نام نهایی در جشنواره را پر کرده‌اند.

هنر ام‌روز-فاطمه اسماعیلی: فیلمسازان برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، تا پایان آذرماه فرصت دارند تا فرم حضور در این رویداد سینمایی را پر کنند. در این گزارش 8 فیلم دیگری که در جشنواره حضور دارند، به صورت مختصر معرفی شده‌اند. پیش از این گزارشی درباره بیست فیلم دیگر جشنواره نوشته شده بود.

"دوزیست"

فیلم سینمایی" دوزیست" به کارگردانی "برزو نیک نژاد" و به تهیه کنندگی "سعید خانی" است و این فیلم دومین مشترک آن‌ها بعد از "لونه زنبور" است. "دوزیست" برخلاف فیلم قبلی نیک نژاد در ژانر اجتماعی ساخته شده است.

"جواد عزتی، هادی حجازی فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی، الهام اخوان و پژمان جمشیدی، مانی حقیقی و سعیدپورصمیمی" در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

"عامه پسند"

فیلم سینمایی "عامه پسند" به تهیه کنندگی‌ و کارگردانی "سهیل بیرقی" در جشنواره امسال حضور خواهد داشت. سال گذشته سهیل بیرقی فیلم عرق سرد را ساخته بود.

 در این فیلم "فاطمه معتمد آریا، هوتن شکیبا و باران کوثری" بازی می‌کنند. بیرقی گفته بود این فیلم در ادامه فیلم‌های قبلی من است که داستانش در فضایی زنانه روایت می‌شود.

"گواهی امضا"

فیلم جدید "شهرام اسدزاده" با نام "گواهی امضا" که فیلم نامه آن را خودش نوشته است

اسدزاده این روزها فیلم سینمایی "خانواده شریف" را که در سه کشور ترکیه و بلغارستان ساخته می‌شود، در مرحله پیش تولید دارد. این فیلم روایت متقاطع و پیچیده یک شبانه روز از زندگی فریبرز و محبوبه است که تصادف دختر بچه ٥ ساله‌شان (تینا) با اتومبیل گروه فاسدان، آنها را سر راه زوج دیگری به نام‌های اشکان و ندا قرار می‌دهد.

"امیر آقایی، نسیم ادبی، نادر فلاح، هامون سیدی، علیرضا استادی، نازنین صلح جو، سیامک اطلسی، آسیه اسدزاده، داریوش آهنچیان" و ... بازیگران "گواهی امضا" هستند.

"کشتارگاه"

فیلم سینمایی "کشتارگاه" به کارگردانی "عباس امینی" چهارمین فیلم اوست. فیلم نامه آن را "عباس امینی" و "حسین فرخ زاده" نوشته‌اند و تهیه کننده آن "جواد نوروزبیگی" است. "مانی حقیقی، امیرحسین فتحی، باران کوثری،حسن پورشیرازی" نقش های اصلی "کشتارگاه" هستند. در خلاصه فیلم آمده است امیر چند ماهی است که از فرانسه دیپورت شده است و او به خاطر پدرش شریک یک جنایت هولناک می شود.

"آینده"

فیلم سینمایی آینده به نویسندگی و کارگردانی "امیر پورکیان" و به تهیه کنندگی "سید ضیا هاشمی" در جشنواره سی و هشتم حضور پیدا خواهد کرد.

"امیر پورکیان" پیش از این سریال "ممنوعه" را برای شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده بود و تهیه‌کنندگی فیلم‌های "دریا و ماهی پرنده"، "خنده‌های آتوس"، "زار" و "خیابان یک طرفه" را در کارنامه خود دارد. او همچنین در سال ۹۵ فیلم "ناکوک" را با مضمونی اجتماعی مقابل دوربین برد که در جشنواره‌های خارجی همچون کازان، دوربان و… به نمایش در آمده اما هنوز در داخل کشور اکران نشده است..

"پانته آ بهرام، کامبیز دیرباز، امیر جعفری، نیما شعبان نژاد، شهرام قائدی، علی استادی، شیرین یزدان بخش، لادن ژاوه وند و بهاره افشاری" در "آینده" نقش آفرینی می‌کنند.

"ابر بارانش گرفته"

فیلم سینمایی "ابر بارانش گرفته" فیلمی از "مجید برزگر" است که روزهای پایانی مراحل فنی خود را پشت سر می‌گذراند. سینمایی "ابر برانش گرفته" قرار است در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید. "مجید برزگر" علاوه بر کارگردانی تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز برعهده دارد. هم‌چنین مجید برزگر فیلم‌نامه این فیلم سینمایی را با آرمان خوانساریان نوشته‌اند.

فیلم سینمایی "ابر بارانش گرفته" چهارمین فیلم بلند برزگر پس از فیلم‌های "یک شهروند کاملا معمولی" و "پرویز" و "فصل باران موسمی" است که فیلم سینمایی "پرویز" توانست در جشنواره‌های داخلی و خارجی جوایز متعددی را دریافت کند.

نازنین احمدی، مزدک میرعابدینی، علی ثانی فر، ارشیا نیک‌بین" بازیگران اصلی فیلم هستند. "حمیدرضا  مالکی، کاوه هادی مقدم، سورن مناساکانیان، منصوره ایزد پناه، پریسا بهپوری و ..." از بازیگران این فیلم‌ هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: سارا، پرستار ۳۵ ساله و مجرب، به بیمارانش کمک می‌کند تا آرام شوند. حتی آن‌ها که امیدی به زنده ماندنشان نیست.

"عروس مردم"

فیلم سینمایی "عروس مردم" که پیش از این "جشنی دو میلیون" نام داشت، ساخته "مجید توکلی" است. او پیش از این فیلم‌های "زیگزاگ" و "متولد 65" را کارگردانی کرده بود.

فیلم نامه این فیلم را "جمیله دارالشفایی" نوشته است و او پیش از این در فیلم "متولد 65" با او همکاری کرده است. "نازنین بیاتی و شکیب شجره، زهرا داوود نژاد و خسرو بامداد" و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

"مجبوریم"

فیلم سینمایی "مجبوریم" که پنجمین ساخته "رضا درمیشیان" است در آخرین روز مهلت ثبت نام آثار در جشنواره فیلم فجر متقاضی حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد. درمشیان علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی و نویسندگی این اثر را برعهده دارد.

"فاطمه معتمدآریا ، ژاله علو، بهمن فرمان آرا ، نگار جواهریان، پارسا پیروزفر، پردیس احمدیه، مجتبی پیرزاده ، بابک کریمی ، همایون ارشادی ، پریوش نظریه ، رضا بهبودی ، احمد حامد، مریم بوبانی" و ... از بازیگران فیلم سینمایی "مجبوریم" هستند.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها