{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پرخرج‌ترین اثر سینمایی نولان

اکران جدیدترین فیلم نولان در سال 2020

اکران جدیدترین فیلم نولان در سال 2020
کدخبر : 1275

فیلم سینمایی "عقیده یا انگاشته" (Tenet) ساخته "کریستوفر نولان" که جدیدترین و پر خرج‌ترین فیلم اوست، قرار است سال 2020 اکران بشود.

هنر ام‌روز-فاطمه اسماعیلی: "کریستوفر نولان" کارگردانی که هربار نام او را می‌شنویم، منتظر فیلمی هیجان انگیز، پیچیده و فلسفی از او هستیم. کارگردانی که با سخت فیلم‌هایی در ژانرهای متفاوت ما را به دنیای ذهنی خود می‌برد و با قصه‌ای پر کشش و تامل برانگیز مخاطب را راضی نگه می‌دارد. او این بار سراغ فیلمی ماجراجویانه و جاسوسی به نام انگاشته یا عقیده (Tenet) رفته است. اما بر پایه‌ی جدیدترین اطلاعات منتشرشده در هالیوود ریپورتر، با داستانی ماندگار و ماجراجویانه مواجه می‌شویم که با نظریه‌ی فضا-زمان (The Time Continuum) که چگونگی شکل‌گیری فضا و زمان براساس علم کوآنتوم را توضیح می‌دهد، سر و کار دارد و از برخی جهات بی‌شباهت به شاهکاری با نام "تلقین" (Inception) نیست.

این فیلم در حال حاضر در جمهوری استونی فیلمبرداری می‌شود، و بودجه فیلم با عظمت آن مطابقت دارد.گفته می‌شود هزینه تولید این فیلم بالغ بر دویست و بیست و پنج میلیون دلار می‌شود که پس از فیلم "شوالیه تاریکی برمی‌خیزد" که دویست و سی میلیون دلار خرج برداشت، این پرهزینه‌ترین فیلم نولان است.

"جان دیوید واشینگتن، رابرت پتینسون و الیزابت دبیکی" بازیگران اصلی این فیلم هستند و فیلم‌برداری "انگاشته" را "هُیتِه وَن هُیتِما" انجام می‌دهد و موزیک متن آن را هم، به جای "هانس زیمر، همکار معمول نولان، "لودویگ گورانسون" برنده جایزه اسکار موزیک متن برای فیلم "بلک پَنتِر" بر عهده دارد.

tenet-robert-pattinson-john-david-washington-1108x0-c-default

 

"کریستوفر نولان" کارگردانی است که هشت فیلم قبلی او در لیست 250 فیلم برتر تاریخ از نگاه سایت IMDB قرار گرفته است و باید دید این بار چگونه می‌تواند مخاطبان را راضی نگه دارد.

فیلم های قبلی شامل "ممنتو، تعقیب، بی خوابی، بتمن آغاز می‌کند، حیثیت، شوالیه تاریکی، تلقین، شوالیه ترایکی برمی‌خیزد، میان ستاره‌ای، دانکرک" است.

 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها