{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ناتالی پورتمن از بازی در فیلم "روزی که رهایم کردی" انصراف داد

 ناتالی پورتمن از بازی در فیلم "روزی که رهایم کردی" انصراف داد
کدخبر : 4800

شبکه اچ بی او اعلام کرد ناتالی پورتمن از حضور در فیلم "روزی که رهایم کردی" کنار کشیده و اکنون تولید این پروژه پیش نمی‌رود.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، تولید فیلم "روزی که رهایم کردی" از شبکه HBO با نقش آفرینی ناتالی پورتمن، بازیگر برنده اسکار، متوقف شده است. روز دوشنبه این شبکه اعلام کرد که که پورتمن از حضور در این فیلم کنار کشیده و اکنون تولید این پروژه پیش نمی‌رود.

HBO در بیانیه‌ای اعلام کرد: به دلایل شخصی و غیرقابل انتظار، ناتالی پورتمن از حضور در فیلم "روزی که رهایم کردی" پیش از آنکه در این پروژه بازی کند کنار کشید و به همین دلیل تولید این پروژه متوقف شده است. این شرکت همچنین در ادامه بیانیه اش ابراز تاسف کرد که دیگر نمی‌تواند این داستان جذاب را با کارگردان‌ها و نویسنده‌های با استعدادش بسازد.

به نوشته سایت جماران، این پروژه قرار بود با اقتباس از رمانی به همین نام به نوشته النا فرانته ساخته شود و در ماه آوریل بود که خبر پیوستن پورتمن به این فیلم اعلام شد. دلیلی برای این تصمیم ناتالی پورتمن اعلام نشده، اما قرار بود ساخت این فیلم پس از دریافت ۳.۴ میلیون دلار از مقامات محلی در سیدنی آغاز شود.

داستان رمان "روزی که رهایم کردی" که برای ساخت یک فیلم ایتالیایی در سال ۲۰۰۶ از آن اقتباس شده بود، بر روی زنی به نام تس (ناتالی پورتمن) تمرکز دارد که رویا‌های خودش را برای زندگی با یک مرد رها می‌کند در عوض همسرش او را ترک می‌کند و او را در دنیای ناامیدی رها می‌کند.

"روزی که رهایم کردی" می‌توانست دومین پروژه تلویزیونی بزرگ ناتالی پورتمن باشد. او قرار است در کنار لوپتیا نیونگو در سریالی کوتاه به نام "زنی در برکه" بازی کند. از طرفی شبکه HBO هم ساخت فصل سوم سریال "دوست فوق العاده من" را تایید کرده است.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها