{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نشست همکاری مشترک سی‌و چهارمین جشنواره فیلم کودک و پلتفرم هاشور برگزار شد

نشست همکاری مشترک سی‌و چهارمین جشنواره فیلم کودک و پلتفرم هاشور برگزار شد
کدخبر : 4846

نشست مشترک بررسی زمینه‌های همکاری بین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان و پلتفرم هاشور برگزار شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری برنا، در این نشست علیرضا تابش مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی و دبیر سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و فرزاد آذری‌پور مدیرعامل پلتفرم هاشور حضور داشتند، زمینه‌های همکاری پلتفرم «هاشور» در برگزاری برخط سی‌و‌چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان و طراحی نرم‌افزار کتابخانه ویدیوئی اختصاصی برای ایجاد بازار مجازی (آنلاین) دائمی پخش و فروش فیلم‌های سینمایی مورد بررسی قرار گرفت.

علیرضا تابش برگزاری دوره قبل جشنواره تحت تاثیر شیوع کرونا را با همراهی پلتفرم‌ها و سامانه‌های پخش فیلم شامل «هاشور»، «تیوا»، «فیلیمو» و «نماوا» در نوع خود بی نظیر دانست و از همکاری‌های پلتفرم هاشور قدردانی کرد.

فرزاد آذری پور مدیرعامل هاشور نیز با اشاره به همکاری‌ گذشته، آمادگی هاشور را برای مشارکت گسترده تر در برگزاری آنلاین جشنواره با توسعه زیرساخت ها و به روز رسانی نرم‌افزار، اعلام کرد. ایجاد بازار دائمی برای عرضه فیلم‌های بنیاد سینمایی فارابی، و همچنین آرشیو دیجیتالی و کتابخانه ویدئویی اختصاصی بنیاد سینمایی فارابی به صورت دو زبانه برای عرضه بهتر محصولات و تولیدات سینمایی در عرصه بین المللی، از دیگر موضوعات این نشست بود.

سی‌‌وچهارمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، این جشنواره از ۱۶ الی ۲۱ مهر ۱۴۰۰ (۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، در دو بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل، برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها