{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«دیوید لینچ» و «فرل ویلیامز» یک کلوب شبانه باز کردند

«دیوید لینچ» و «فرل ویلیامز» یک کلوب شبانه باز کردند
کدخبر : 6257

«دیوید لینچ» و «فرل ویلیامز» در ایبیزا اسپانیا یک کلوب شبانه باز کرده‌اند. این کلوب با طراحی «میراندا ماکاروف»، غذاها و نوشیدنی‌های مختلفی دارد و موسیقی گوناگونی پخش می‌کند و به نظر اقدامی می‌رسد که جایش در کارنامه کارگردان «تویین پیکس» (Twin Peaks) و فهرست کارهای ابزورد او خالی بود

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، «تایم‌اوت» گزارش داده است که این کلوب در شرق جزیره واقع شده و مهمانان می‌توانند انتظار داشته باشند که «تجهیزات دی‌جی و نوشیدنی‌ها را در بارها» ببینند و در رستوران‌هایی که از جزایر بالئاری الهام گرفته شده‌اند شامی صرف کنند.

این اولین بار نیست که لینچ وارد کسب‌وکار کلوب شبانه می‌شود. او در سال ۲۰۱۱ یک کلوب شبانه به نام «کلوب سیلنسیو» در پاریس باز کرد و آن را از فیلم «جاده مالهالند» (Mulholland Drive) الهام گرفت. «تایم‌اوت» می‌نویسد این کلوب شبانه همچون فیلمش دارای سالن کنسرت، کتابخانه و سینما است.

این فیلمساز ۷۵ ساله، فوریه گذشته وعده داد که به زودی اعلامیه مهمی منتشر خواهد کرد و هوادارانش را به گمانه‌زنی در مورد همکاری با نت‌فلیکس واداشت. لینچ که از اوایل شروع پاندمی به گزارش وضعیت آب‌وهوای لس‌آنجلس می‌پردازد، در کانال یوتیوب خود و در روز موعود اعلام کرد که قصد داشته به گزارش روزانه آب‌وهوای لس‌آنجلس پایان دهد: «امروز می‌خواستم اعلام کنم که گزارش وضعیت آب‌وهوا و [مجموعه ویدیوهای] انتخاب یک شماره تصادفی را متوقف خواهم کرد. اما بعد دیروز نظرات را خواندم – و بار دیگر دریافتم که چه انسان‌های فوق‌العاده‌ای هستید و از کانال «تئاتر دیوید لینچ» بازدید می‌کنید و مشترک می‌شوید.»

لینچ تابستان سال گذشته در مصاحبه با «دیلی بیست» در مورد آینده فیلمسازی خود وعده‌های مبهمی داده بود. او جزئیات دقیقی فاش کرد اما گفت: «شاید چیزهایی از راه برسد که موجب شود وقت کمتری برای کانال [یوتیوب] بگذارم.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها