{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فیلم "در ارتفاعات" در جشنواره فیلم ترایبکا حضور می‌یابد

فیلم "در ارتفاعات" در جشنواره فیلم ترایبکا حضور می‌یابد
کدخبر : 3326

فیلم سینمایی «در ارتفاعات» آغازگر بیستمین دوره جشنواره فیلم ترایبکا در ۱۹ خرداد خواهد بود.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری برنا، فیلم سینمایی «در ارتفاعات» ساخته جان ام. چو از نمایش موزیکال لین مانوئل میراندا اقتباس شده است و همزمان در پنج منطقه نیویورک به نمایش درمی‌آید.وارنر برادرز پیکچرز کمپانی پخش کننده این فیلم است و اچ‌بی‌او مکس نیز از ۱۱ ژوئن فیلم را به صورت آنلاین به مدت یک ماه نمایش می‌دهد.

داستان فیلم «در ارتفاعات» در محله لاتین واشینگتن هایتس نیویورک می‌گذرد. فیلم با تمرکز بر شخصیتی به نام اوسناوی با بازی آنتونی راموس ساخته شده که به زندگی بهتر امیدوار است. او صاحب یک خواربارفروشی است که در مورد بستن مغازه‌اش و بازنشسته‌شدن در جمهوری دومینیکن بعد از به ارث بردن پول قابل توجهی ، احساسات متناقضی دارد. بازیگرانی چون کوری هاکینز، لسلی گریس و دافنه رابین-وگا در این فیلم حضور دارند.

جان ام. چو در بیانیه ای گفت: «ما از همکاری با «ترابیکا» برای تصاحب شهر در «در ارتفاعات» هیجان زده ایم. نیویورک و به خصوص ارتفاعات واشنگتن محل روایت اصلی فیلم ما است. سرزندگی و انرژی این منطقه بی‌نظیر است. خیلی باورنکردنی است که پس از یک سال انزوا، نیویورکی‌ها از همه بخش‌ها این فرصت را دارند که ابتدا فیلم را ببینند و بعد در جشن زندگی دوباره به ما بپیوندند».

سال گذشته جشنواره ترابیکا به دلیل همه‌گیری کرونا برگزار نشد و دوره ۲۰۲۱ جشنواره فیلم ترایبکا از ۹ تا ۲۰ ژوئن (۱۹ تا ۳۰ خرداد) برگزار می‌شود و اولین جشنواره مهم فیلم آمریکایی است که قرار است پس از دوره پاندمی به صورت فیزیکی در فضای باز اطراف شهر برگزار شود.

جین رزنتال  گفته است: «فیلم «در ارتفاعات» داستان سخت‌کوشی، مقاومت و پیروزی نیویورک است». او همراه با رابرت دنیرو از پایه گذاران این جشنواره هستند.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها