{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

زادروز چنینگ متیو تیتوم

زادروز چنینگ متیو تیتوم
کدخبر : 3512

چنینگ متیو تیتوم (به انگلیسی: Channing Matthew Tatum) (زاده ۲۶ آوریل۱۹۸۰) بازیگر آمریکایی است. وی علاوه بر بازیگری، در تهیه‌کنندگی و مدلینگ نیز فعالیت دارد.

به گزارش هنر ام‌روز، تیتوم اولین فیلم خود را در فیلم درام مربی کارتر (۲۰۰۵) انجام داد. نقش مهم او در سال ۲۰۰۶در فیلم رقص استپ آپ بود که او را به مخاطبان بیشتری معرفی کرد.

تیتوم همچنین برای به نمایش گذاشتن شخصیت دوک در فیلم اکشن جی آی جو : ظهور کبرا (۲۰۰۹) و دنباله آن جی آی جو : تلافی (۲۰۱۳) شناخته می‌شود. اگرچه هر دو فیلم جی آی جو، نظرات منفی از سوی منتقدین دریافت کردند ولی از نظر تجاری موفق بودند و برای هر فیلم بیش از 300 میلیون دلار در باکس آفیس کسب کردند.

وی پس از آشنایی با جنا دیوان در سال ۲۰۰۶ و در خلال ساخت فیلم استپ آپ، در سپتامبر ۲۰۰۸ و در جزایر هاوایی با وی نامزد شد. این دو در ۱۱ ژوئیه ۲۰۰۹ در کلیسایی در شهر ملیبو، کالیفرنیا با هم ازدواج کردند و درآوریل ۲۰۱۸ ازیکدیگر جداشدند.

 اوایل زندگی

تیتوم در کولمن ، آلاباما ، پسر کی تاتوم (خواننده فاوست) ، کارگر هواپیمایی و گلن تاتوم ، که در ساخت و ساز کار می کرد ، متولد شد. او یک خواهر به نام پیج دارد. وی بیشتر از نژاد انگلیسی است.

خانواده وی از شش سالگی به پاسکاگولا ، منطقه می سی سی پی نقل مکان کردند. او در خلیج نزدیک رودخانه پاسکاگولا بزرگ شد ، جایی که در یک محیط روستایی زندگی می کرد.

زندگی شخصی

در سال ۲۰۰۶ ، تیتوم در صحنه فیلمبرداری فیلم استپ آپ با جنا دووان بازیگر زن آشنا شد. آنها در ۱۱ ژوئیه ۲۰۰۹ ، در Church Estates Vineyards در مالیبو ، کالیفرنیا ازدواج کردند. آنها یک دختر دارند که در ماه مه ۲۰۱۳ در لندن به دنیا آمد. در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۱۸ ، پس از نزدیک به نه سال ازدواج ، این زوج اعلام کردند که از هم جدا می شوند. شش ماه بعد ، دووان تقاضای طلاق از تاتوم را کرد. طلاق در نوامبر ۲۰۱۹ نهایی شد.

در سال ۲۰۱۸، تیتوم شروع به دیدار با جسی جی خواننده انگلیسی کرد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها