{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

زادروز جسیکا مری آلبا

زادروز جسیکا مری آلبا
کدخبر : 3582

جسیکا مری آلبا (به انگلیسی: Jessica Marie Alba) (زادهٔ ۲۸ آوریل ۱۹۸۱) بازیگر، مدل و تاجر اهل آمریکا است.

به گزارش هنر ام‌روز، آلبا در سیزده سالگی کار خود به عنوان بازیگر را با بازیگری در فیلم‌های کمپ در ناکجا آباد و دنیای مخفی الکس مک در سال ۱۹۹۴ میلادی آغاز کرد.

او با با نقش آفرینی در برنامه تلویزیونی فرشته تاریکی (به انگلیسی: Dark Angel) در سال‌های ۲۰۰۲–۲۰۰۰ به شهرت رسید. آلبا به‌طور پی در پی در بخش (به انگلیسی: Hot 100) مجله ماکسیم ظاهر شده‌است. با این وجود او بازیگری نیست که در فیلم ، برهنه شود؛ به گفته خودش ،او خط‌قرمزهایی دارد که از آنها عبور نمیکند. وی حتی در مصاحبه‌ با فاکس اند فرندز گفت : من دوست ندارم بابت این کار خانواده خود را ناراحت کنم ، یا فضای ناراحت کننده ای به‌وجود بیاورم! صادقانه بگویم من شرمنده میشوم اگر مادربزرگم آن صحنه را ببیند! 

او همچنین در سال ۲۰۰۷ توسط مجله FHM به عنوان جذاب‌ترین زن جهان شناخته شد. عکس او همچنین چندین بار بروی جلد مجله پلی‌بوی نقش بسته‌است که در یک مورد باعث ایجاد یک پروندهٔ قضایی در این ارتباط شد. در سال ۲۰۰۷ او علیه مجله پلی بوی بخاطر چاپ عکس روی جلد مجله که تحت عنوان ۲۵ ستارهٔ مشهور و سکسی سال نقش بسته بود، شکایت کرد. آلبا دراین باره اعلام کرد: که او اجازه چاپ این عکس را به پلی بوی نداده‌است پس از آن که مدیر پلی بوی پذیرفت که به جای خسارت، به موسسات خیریه که آلبا از آنها حمایت می‌کند کمک مالی کند آلبا از شکایت خود صرف نظر کرد.

او ۲ دختر به نام های هانور ماری وارن، هیون گارنر وارن و یک پسر هایز آلبا وارن دارد که به ترتیب متولد ۲۰۰۸ و ۲۰۱۱ و ۲۰۱۷ هستند.عکس های فرزندان او ، به ندرت دیده شده اما عکس فرزند بزرگترش در مجله‌ای چاپ شده‌است.

 افتخارات

پنجمین زن زیبای سال ۲۰۱۰ به انتخاب سایت Askman

جسیکا آلبا به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان در لیست جهانی BWC ثبت شده‌است.

هشتمین زن زیبای سال ۲۰۱۳ به انتخاب سایت hollywood buzz

بیست و هفتمین زن زیبای سال ۲۰۱۴ به انتخاب سایت hollywood buzz

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها