{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اجرای فوق‌العاده شنیدنی موسیقی «بازی تاج و تخت» توسط رامین جوادی

اجرای فوق‌العاده شنیدنی موسیقی «بازی تاج و تخت» توسط رامین جوادی
کدخبر : 15615

امروز تولد یکی از آهنگسازان ایرانی است که اگرچه در ایران کار نمی کند، اما برای ما بسیار شناخته‌شده است.

به گزارش هنر ام‌روز، رامین جوادی زاده۱۹۷۴ در دویسبورگ، آلمان غربی، آهنگساز موسیقی متن فیلم و تلویزیون است. پدر او ایرانی و مادرش آلمانی است. او در آمریکا به تحصیل در رشته موسیقی پرداخت و بعد از پایان تحصیلات، شروع به نوازندگی در یک گروه موسیقی در بوستون کرد و پس‌از آن با هانس زیمر مشغول به کار شد.

رامین جوادی زاده۱۹۷۴ در دویسبورگ، آلمان غربی، آهنگساز موسیقی متن فیلم و تلویزیون است. پدر او ایرانی و مادرش آلمانی است. او در آمریکا به تحصیل در رشته موسیقی پرداخت و بعد از پایان تحصیلات، شروع به نوازندگی در یک گروه موسیقی در بوستون کرد و پس‌از آن با هانس زیمر مشغول به کار شد.

به گزارش همشهری آنلاین، جوادی بیشتر به خاطر دریافت جایزه گرمی بهترین موسیقی متن برای فیلم مرد آهنین (۲۰۰۸) مارول و ساخت سریال تلویزیونی محبوب اچ‌بی‌او تحت عنوان بازی تاج و تخت مشهور شده‌است. از دیگر کارهای مشهور او می‌توان فیلم سینمایی وارکرفت و سریال‌های تلویزیونی همچون فرار از زندان و وست‌ورلد را نام برد. جدیدترین پروژه‌های رامین جوادی نیز سریال‌ خاندان اژدها و فیلم سینمایی جاودانگان است. به مناسبت تولد او اجرای موسیقی متن سریال تاج و تخت را ببینید:

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها