{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تصویر و جزئیات تازه از سریال «خاندان اژدها»: ساخت تخت پادشاهای با ۲۵۰۰ شمشیر!

تصویر و جزئیات تازه از سریال «خاندان اژدها»: ساخت تخت پادشاهای با ۲۵۰۰ شمشیر!
کدخبر : 15454

سریال «خاندان اژدها» که سریال پیش درآمد «بازی تاج و تخت» قرار است 30 مرداد امسال در شبکه HBO به پخش می‌شود.

به گزارش هنر ام‌روز، این سریال وقایع 200 سال قبل از سریال «بازی تاج و تخت» و ماجراهای خاندان تایگرین را روایت می‌کند. به همین مناسبت مجله « اینترتینمنت ویکلی» در مطلبی به این سریال و عواملش پرداخته و با آنها گفتگو کرده است.

میگل ساپوچنیک کارگردان برخی از تماشایی‌ترین ایپزودهای سریال اصلی مانند «نبرد حرمزاده‌ها» و «شب طولانی» سه اپیزود از فصل اول «خاندان اژدها» را هم کارگردانی می‌کند. او درباره خلق تخت سلطنت جدید متشکل از هزاران شمشیر می‌گوید:« بعضی از آن‌ها شمشیرهای واقعی‌اند. برای احداث تخت سلطنت جدید حدود ۲۵۰۰ شمشیر به کار برده شده و شمشیرهایی از دیگر پروژه‌های هالیوود از جمله «وارکرافت» (Warcraft) و «ویچر» (The Witcher) قرض گرفته شده است.»

مت اسمیت بازیگر انگلیسی آثاری مثل «دکتر هو» و «تاج» هم درباره نقش دیمن تارگرین گفته:«اگر خدایان در هنگام تولد پرنسس دیمین سکه‌ای به هوا انداخته باشند که دیمن در طرف برادر خود شاخ ویسرین ایستاده یا دشمن اوست، این سکه هنوز به زمین نیافتاده. و تا هنگام مرگ این شخصیت، معلوم نیست که این سکه به کدام طرف فرود خواهد آمد.» همچنین به سنت خاندان تایگرین این شخصیت اژدهایی سرخ رنگ به نام کاراکس دارد، هیولایی که اسمیت می‌گوید:«بسیار بداخلاق و سرسخت است. مثل یک سگ هار بزرگ. که تنها در کنار دیمن آرام است. و از زوایای زیادی غیرقابل تربیت‌ترین اژدهای سریال است.»

همچنین در این فصل برای اولین بار شاهد یک خاندان رنگین پوست در قامت خاندان والریون خواهیم بود. رایان کاندال یکی نویسندگان اصلی سریال در این باره می‌گوید: «برای من و میگل بسیار مهم بود سریالی بسازیم که تنها گروهی از بازیگران سفیدپوست در آن نباشد. می‌خواستیم راهی برای رعایت تنوع نژادی رپیدا کنیم اما نمی‌خواستیم که یک اعلام تجدید نظر و پشیمانی یا بدتر از آن، تنها یک نماد بشود.» کاندال می‌گوید مارتین از ابتدا پیشنهاد کرده است که شخصیت‌های ولاریون سیاه‌پوست معرفی شوند.

stream

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها