{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ویشکا آسایش: جایزه بین المللی لذت دیگری دارد

ویشکا آسایش: جایزه بین المللی لذت دیگری دارد
کدخبر : 12813

بخشی از صحبت های ویشکا آسایش در برنامه «رو بِ رو».

به گزارش هنر ام‌روز، ویشکا آسایش در دوازدهمین قسمت برنامه «رو بِ رو» مهمان استودیو فیلم نیور مدیا بود. او در این گفت وگو به مرور اجمالی کارنامه اش پرداخت و نکات جالبی را از زمان حضورش در پروژه های مختلف روایت کرد.

اگر دوباره به عقب برگردم ، بازهم بعد از بازی در سریال امام علی (ع) بازیگری را موقتا رها می کردم و برای ادامه تحصیل می رفتم ، اما اینبار شاید دیگر طراحی صحنه نمی خواندم.

بخشی عمده ای از اتفاقاتی که الان برای من می آفتد را مدیون همان پنج سالی هستم که برای تحصیل یه لندن رفتم. اتفاقاتی که در آن دوره تجربه کردم و چیزهایی که یاد گرفتم صددرصد روی ویشکایی که امروز می بینید تاثیر گذاشته است.

اولین بار که فیلمنامه «ورود آقایان ممنوع» را خواندم ، آنقدر جذب فیلمنامه شدم و در زمان خواندنش می خندیدم و لذت می بردم که به هیچ چیزی جز بازی در این نقش فکر نمی کردم. اینکه از پسش برنیام یا هر چیز دیگه ای. بلافاصله کار را قبول کردم. بعد از ورود آقایان ممنوع تا مدت ها به من کارهای مشابه پیشنهاد می شد. خاطرم هست سناریوی برایم آمد که در آن یک خانم دکتری بودند که در بیمارستان کار می کرد و از مردها خوشش نمی آمد. به آنها گفتم اینکه همان دارابی است فقط اینجا دکتر شده است.
.
وقتی با رضا عطاران و مهران مدیری کار میکنی کلا خوش می گذرد. هر دو یک ویژگی مشترک دارند اینکه در کمدی اضافه کاری را دوست ندارند.

از اینکه چهره ام را زشت کنند ابایی ندارم. به شرط اینکه منطقی پشت آن باشد. یعنی این تغیر چهره کارکرد دراماتیک داشته باشد. مثل «ورود آقایان ممنوع» و « نهنگ عنبر».

نمی دانم بعد از ورود آقایان ممنوع درست بود در فیلم «برف روی کاج ها » نقش دو قبول کردم یا نه ، حتی اگر به عقب هم برگردم باز نمی توانم جوابی براش پیدا کنم. چون من فیلم پیمان معادی را دوست داشتم و علاقه مند بودم که در آن بازی کنم.

گورکن فیلم سختی بود و برای آن خیلی زحمت کشیدم. وقتی به خاطر کرونا و... اکران نشد و روی پرده دیده نشد خیلی اذیت شدم. جایزه بین المللی لذت زیادی دارد برای اینکه تو متوجه می شوی توانستی آنقدر خوب بازی کنی که بتوانی با آدم هایی دیگر که دارای فرهنگ و زبان متفاوتی هستند ارتباط بگیری.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها