{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

گالری سرادی پور برنده جایزه بهترین غرفه رویداد هنری ارمری‌شو نیویورک

گالری سرادی پور برنده جایزه بهترین غرفه رویداد هنری ارمری‌شو نیویورک
کدخبر : 6518

گالری «سرادی پور» جایزه بهترین غرفه ارت فر «ارمری شو ۲۰۲۱» را برای نمایش مجموعه «همچنان دوره می‌کنیم ۲۰۱۹-۲۰۲۰» اثار «مسلم خضری» را دریافت کرد.

هنرام‌روز: مسلم خضری هنرمند نقاش سال ۱۳۶۳ در کرمان است. او کارشناسی نقاشی خود را از دانشگاه هنر سیستان و بلوچستان و کارشناسی ارشدش را از دانشگاه تربیت مدرس تهران دریافت کرد. 

مسلم خضری از کشف «هندسه‎ی درونی» کلاس‎های درس می گوید، و از نور طبیعی و گرم آفتاب که – به‎دور از هرگونه قلب یا دستکاری – از میان پرده‎ها بر بدن نیمه نهان این هندسه‎ی جادویی می تابد.

B67111ED-6B34-4091-BE90-68D80FB5F320

آرمِری شو ۲۰۲۱ از ۹ تا ۱۲ سپتامبر در نیویورک برپا بود و دو گالری زیر زمین دستان با اثار مقداد لر پور و گالری سرادی‌پور با اثار مسلم خضری از ایران در این رویداد حضور داشتند. 

این آرت فر نمایشگاه برتر هنری شهر نیویورک و یک مقصد فرهنگی مهم برای کشف و جمع‌آوری مهم‌ترین آثار هنری جهان در قرن بیست و بیست و یکم است. 

در این نمایشگاه آثاری توسط گالری‌های تاثیرگذار بین‌المللی، گروه‌های خلاقانه هنری و برنامه‌های عمومی ارائه می‌شود. The Armory Show از زمان تأسیس در سال ۱۹۹۴ الهام‌بخش گفتگو، کشف و پشتیبانی در هنرهای تجسمی بوده است و از طریق خرید، فروش و دسترسی بیشتر به هنر ، به رونق بازار هنر کمک می‌کند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها