{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

از چه ناشران و اپلیکیشن‌هایی می‌توان با تخفیف کتاب خرید؟

از چه ناشران و اپلیکیشن‌هایی می‌توان با تخفیف کتاب خرید؟
کدخبر : 1829

خواندن کتاب یکی از فعالیت‌هایی است که در اوقات فراغت انجام می‌شود. در ایام قرنطینه توجه به کتاب نیز چندین برابر شد؛ تاجایی که نشرها و اپلیکیشن‌های مربوطه در این زمینه در رقابت با هم تخفیف‌هایی ویژه‌ای را برای علاقه‌مندان درنظر گرفتند. در گزارش پیش رو به تخفیف‌های این هفته نگاهی انداختیم.

هنر ام‌روز- زهرا ره‌گشای: در چهارمین هفته فروردین ماه انتشارات‌های بیدگل، افق، مروارید، پرتقال، روشنگران و مطالعات زنان، روزنه، روزبهان، جنگل، نگاه، ثالث و اپلیکیشن‌های دریافت کتاب نوار، طاقچه و فیدیبو  تخفیف‌های ویژه‌ای را برای علاقه‌مندان لحاظ کرده‌اند.

نشر بیدگل:

کتاب‌های نشر بیدگل از ۲۳ تا ۳۰ فروردین شامل ۲۰درصد تخفیف هستند. همچنین خرید بالای صد هزارتومان از این انتشارات ارسال رایگان خواهد داشت.

www.bidgolpublishing.com

139402191445591745267064

 

نشر مروارید:

انتشارات مروارید برای خرید آنلاین کتاب، ۱۰ درصد تخفیف درنظر گرفته است.

www.morvarid.pub

2948858

 

انتشارات روشنگران و مطالعات زنان:

روشنگران نیز برای تمامی روش‌های خرید کتاب ۱۰ درصد تخفیف را قرار داده است.

www.roshangaran-pub.ir

4aaa56406da1fb483ab168aa1d4ddd1e

 

انتشارات روزنه:

روزنه برای تمامی کتاب‌های خود ۲۰ درصد تخفیف را درنظر گرفته است. همچنین برای خرید بالای دویست هزار تومان ارسال رایگان خواهد داشت. این انتشارات با برگزاری مسابقه عکس و کتابخوانی از کتاب‌‌های اومبر تواکو را از ۲۴ فروردین تا ۴ اردیبهشت ماه را برگزار می‌کند که جایزه آن کد تخفیف صد هزار تومانی برای برندگان است.

www.rowzanehnashr.com

download

 

انتشارات روزبهان:

روزبهان نیز تا پایان فروردین ماه برای تمامی کتاب‌ها تخفیف ۴۰ درصد با کد NOWRUZ، تحویل رایگان در تهران و بسته‌های ویژه با بیش از ۵۰ درصد تخفیف را منظور کرده است.

بسته‌های ویژه‌ این انتشارات شامل جهان از چشم ابراهیم نادری دربردارنده ۱۵ کتاب تک جلدی با ۵۶ درصد تخفیف، قصه‌هایی برای روزهای بلند با شش کتاب تک جلدی و ۵۴ درصد تخفیف و از قصه تا تغزل مشتمل بر ۶ کتاب تک جلدی با ۵۳ درصد تخفیف هستند.

www.roozbahan.com

JT20qSEy_400x400

 

انتشارات جنگل:

جنگل در این روزها برای آن دسته‌ از افرادی که بدنبال یادگیری زبان انگلیسی و خواندن داستان‌های انگلیسی هستند ۵۰ درصد تخفیف با خرید آنلاین دارد. همچنین این انتشارات با برگزاری مسابقه‌ای به مدت یک هفته‌ای به ۶۰ نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه کد‌‌های خرید صد هزارتومانی اهدا می‌کنند.

www.jangal.com

New-Jangal-Logo_2

 

انتشارات نگاه:

نگاه نیز تا ۳۱ فرودین تخفیف ۲۰ درصدی را لحاظ خواهد کرد.

www.negahpub.com

Logo-Negah-Publications

 

انتشارات ثالث:

نشر ثالث برای کتاب‌های منتشر این نشر تخفیف ۲۰ درصد را در نظر گرفته و برای خرید بالای صد هزار تومان نیز ارسال رایگان خواهد داشت.

www.salespublication.com

unnamed

 

اپلیکشین طاقچه:

طاقچه برای بعضی از کتاب‌های صوتی و الکترونیک خود در زمینه‌های ادبیات، روان‌شناسی و موفقیت، مذهب، مدیریت و کسب و کار، تاریخ، هنر، فلسفه و منطق، علوم پایه مهندسی، علوم پزشکی، زبان خارجه، کودک و نوجوان، درسی و کمک درسی، منابع و مراجع، داستان و رمان، دفاع مقدس، مجله و مطبوعات، سبک زندگی و علوم انسانی تخفیف‌های ۳۰ درصدی، ۵۰ درصدی، ۹۰ درصدی و ۱۰۰ درصدی دارد.

www.taaghche.com

Y1hNx9NV_400x400

 

اپلیکیشین نوار:

نوار که فقط کتاب‌های صوتی را داراست مسابقه‌ای چهار‌گزینه‌ای برگزار می‌کند که درنهایت متناسب با تعداد درست بودن جواب‌ها، کد تخفیفی به عنوان جایزه می‌دهد.

www.navaar.ir

icon app

 

اپلیکیشین فیدیبو:

فدیبیو طرح ۱۰۰ کتاب با ۹۰ درصد تخفیف برگزار می‌کند که کتاب‌های صوتی و الکترونیک با موضوعات متفاوت از نویسندگان داخلی و خارجی را با کد book90 می‌توان دریافت کرد.

www.fidibo.com

com.fidibo.reader_3bb15ee6-3348-4912-a246-81ac7e7cba4e

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها