{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نامه دست نوشته ادگار آلن پو به رابرت کونراد، شهردار فیلادلفیا در سال ۱۸۷۴ در یک حراجی آنلاین به قیمت ۱۲۵ هزار دلار فروخته شد

نامه دست نوشته ادگار آلن پو به رابرت کونراد، شهردار فیلادلفیا در سال ۱۸۷۴ در یک حراجی آنلاین به قیمت ۱۲۵ هزار دلار فروخته شد
کدخبر : 2207
خبرنگار:

ادگار آلن پو نویسنده، شاعر، ویراستار و منتقد ادبی اهل آمریکا بود که از او به عنوان پایه‌گذاران جنبش رمانتیک آمریکا یاد می‌شود.

7AAE1848-D787-47F9-909F-CC6CD52F808A

هنرام‌روز: ادگار آلن پو اولین نویسنده مشهور آمریکایی بود که سعی کرد تنها از راه نویسندگی مخارج زندگی‌اش را تامین کند، که به همین خاطر دچار مشکلات مالی در کار و زندگی‌اش شد.

نویسنده آمریکایی در این نامه به شهردار فیلادلفیا که رئیس مجله گراهام نیز بود که او در آنجا کار می‌کرد، درخواست ۴۰ دلار کمک مالی کرده بود.

بابی لیوینگستون، معاون اجرایی خانه حراجی مستقر در بوستون گفت که این نامه با توجه به محتوای آن و بینشی که راجع به پو به شما می‌دهد، یکی از بهترین نامه‌های پو است.

این نامه، به تاریخ ۳۱ آگوست ۱۸۴۷ خطاب به رابرت کنراد، شهردار فیلادلفیا، نمایشنامه نویس و سردبیر مجله معروف گراهام نوشته شده است.

 به گفته لیوینگستون، این نامه ۱۵ سال پیش توسط شخصی در فرانسه فروخته شد و سال گذشته دوباره در حراج ظاهر شد. یک مشتری، نامه را خریداری کرده و به ایالات متحده برگردانده است.

در ۷ اکتبر، یکصد و هفتاد و یکمین سالمرگ پو، این نامه به شخصی که خواست نامش فاش نشود فروخته شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها