{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

یک جوجه اردک برای نجات خواهر و برادرانش از کارمندان کتابخانه کمک گرفت

یک جوجه اردک برای نجات خواهر و برادرانش از کارمندان کتابخانه کمک گرفت
کدخبر : 4679

یک جوجه‌اردک با نوک‌زدن به در یک کتابخانه در استن وود واشنگتن برادر و خواهرهای گرفتارش را نجات داد. کارمندان  یک کتابخانه در استن وود واشنگتن در محل کار خود متوجه ضربه‌های پی‌در‌پی به در کتابخانه و سر و صدای غیرمعمولی شدند که از بیرون کتابخانه شنیده می‌شد. آن‌ها وقتی به دنبال علت صدا بیرون رفتند، جوجه اردک کوچکی را دیدند که در حال پریدن و نوک‌زدن به در کتابخانه است.

هنرام‌روز: کارمندان این کتابخانه می‌گویند بعد از جست‌وجو و رفتن به دنبال آن جوجه‌اردک پی بردند که او برای یافتن کمک به برادر و خواهرهایش -که داخل یک چاه نزدیک به کتابخانه افتاده بودند- به پرسنل آن کتابخانه‌ پناه آورده بود.

کارمندان کتابخانه موفق شدند اردک‌ها را یکی پس از دیگری از درون چاه خارج کنند. مارلین یکی از کارمندان این کتابخانه می‌گوید: «اگر مداخله و پادرمیانی و هوش آن جوجه‌اردک برای کمک‌خواستن از کارمندان کتابخانه در میان نبود، سرنوشت غم‌انگیزی در انتظار بقیه جوجه‌اردک‌ها بود.»

89E9FE36-BC6E-4681-9565-A127AD518FE6

گفتنی است که بعد از این عملیات نجات، اردک مادر، جوجه‌ها را تعقیب کرده؛ اما ظاهرا نتوانسته همه آن‌ها را جمع کند و به دنبال خود بکشاند. مدتی بعد مارلین با برگشتن به آن مکان متوجه همان اتفاق مشابه برای جوجه‌اردک‌هایی می‌شود که از تعقیب مادر جا مانده بودند. او با هماهنگی اعضای دیگر کتابخانه تصمیم می‌گیرد با ساختن یک سرپناه کوچک جوجه اردک‌ها را برای مدتی تحت حمایت خود قرار داده و بعد از مدتی نیز به مرکز مراقبت از حیوانات یتیم آرلینگتون انتقال دهند.

منبع: ایبنا

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها