{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تازه‌ترین خبر از پایان کتاب "بازی تاج و تخت"

تازه‌ترین خبر از پایان کتاب "بازی تاج و تخت"
کدخبر : 4772

جرج ار.ار.مارتین نویسنده مشهور آمریکایی و خالق مجموعه داستانی مجموعه ترانه و یخ در آخرین گفتگویش با رسانه‌ها از ادامه داستان آخر این مجموعه خبر داده است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، جرج ار.ار.مارتین نویسنده مشهور آمریکایی و خالق مجموعه داستانی مجموعه ترانه و یخ در آخرین گفتگویش با رسانه‌ها از ادامه داستان آخر این مجموعه خبر داده است و می‌گوید از اقامتگاه کوهستانی به خانه بازگشته و در حال نوشتن رمان آخر این مجموعه است.

درحالی که از پایان آخرین قسمت از سریال بازی تاج و تخت شرکت اچ‌بی‌او گذشته است؛ ولی هنوز انتشار کتاب آخر این مجموعه توسط جرج مارتین در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. جرج آر.آر. مارتین، نویسنده مجموعه ترانه یخ و آتش است که سریال تاج و تخت با الهام از این مجموعه ساخته شده است. حالا با وجود اینکه پخش جهانی این سریال به پایان رسیده است؛ ولی مارتین می‌گوید رمان آخر این مجموعه با عنوان بادهای زمستانی در راه است.

به گزارش ایبنا، مارتین پیش از این با انتشار مطلبی در سایت شخصی‌اش گفته بود که همه تمرکز خود را روی نوشتن قسمت پایانی بازی تاج و تخت گذاشته است. چند ماه پیش مارتین نوشته بود که بادهای زمستانی را تا انتهای سال ۲۰۲۱ وارد بازار خواهد کرد؛ ولی هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار رمان آخر مجموعه اعلام نکرده است.

مارتین در مصاحبه اخیرش گفته است وقتی میز تحریرش را ترک می‌کند در اولین فرصت به آن برمی‌گردد تا داستان را تمام کند. او گفت: تا ساعات تاریکی کار را ادامه می‌دهد و تنها شب‌ها ساعت‌هایی را استراحت می‌کند.

نویسنده و خالق بازی تاج و تخت در آخرین پست وبلاگی‌اش نوشته است: همه‌چیز خوب پیش می‌رود؛ ولی هنوز خیلی از برنامه تعیین‌‍‌شده عقب هستم. در ماه‌های گذشته زندگی‌ام شده نوشتن داستان نهایی و امیدوارم همه‌چیز خوب پیش رود.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها