{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

لوگوی گوگل از قهرمانان روزهای اپیدمی کرونا قدردانی می‌کند

لوگوی گوگل از قهرمانان روزهای اپیدمی کرونا قدردانی می‌کند
کدخبر : 1844
مترجم: مه‌سیما شکریان

لوگوی گوگل یا گوگل دودل‌های موتور جستجوگر گوگل این روزها با طراحی ویژه و متحرک از کادر درمانی، پیک‌ها و افرادی که به واسطه کارشان در خط مقدم مواجه با بیماری کرونا هستند و به کارشان ادامه می‌دهند تا بقیه مردم در آرامش باشند، تشکر می‌کند و مردم را به رعایت توصیه‌های بهداشتی دعوت می‌کند.

هنرام‌روز: جسیکا یو، سرپرست تیم طراحان گوگل دودل می‌گوید: "کارکنان بعضی از بخش‌ها مثل پزشکان و پرستاران، پیک‌ها و بعضی از فروشندگان این روزها با ادامه شغلشان که آن‌ها را در معرض خطر ابتلا به بیماری قرار می‌دهد، به آرامش جامعه کمک کرده‌اند و تلاش های قهرمانانه این افراد سزاوار اطلاع رسانی و قدردانی است و امیدواریم این سری از دودل‌ها قدردانی ما را از این قهرمانان نشان دهد."

اولین گوگل دودل در سال 1998 برای جشنوراه برنینگ من طراحی شد. استقبال مخاطبان از این ایده باعث شد تا از سال 2001 تیمی از طراحان و هنرمندان برای خلق گوگل دودل‌ها استخدام شوند. بعد از آن با توجه به مناسبت‌های خاص جهانی مثل روز جهانی زنان، روز جهانی پدر، سال نو و یا بزرگداشت بعضی از دانشمندان و هنرمندان گوگل دودل‌های مناسبتی طراحی می‌شود و این مناسبت‌ها را به کاربران یادآوری می‌کند.

download

جدیدترین مجموعه گوگل دودل‌ها ویدئوهای متحرکی هستند که از مشاغلی که در روزهای قرنطینه به کارشان ادامه دادند تشکر می‌کند. سرپرست تیم گوگل دودل می‌گوید: " ما برای طراحی این مجموعه از حروف اول و آخر گوگل استفاده کردیم تا پیام رعایت فاصله اجتماعی را هم به مخاطبان برسانیم. "

گوگل در روزهای گذشته از پیک‌های تحویل بسته‌ها، کارمندان وسایل حمل و نقل عمومی، کارمندان رستوران‌های غذای بیرون بر، کارمندان سوپرمارکت‌ها و کالاهای اساسی و پزشکان و پرستاران تشکر کرده‌است.

jjjjjjj

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها