{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پیشنهاد گالری گردی مجازی در روزهای قرنطینه

پیشنهاد گالری گردی مجازی در روزهای قرنطینه
کدخبر : 1864

گالری‌ها از تاریخ اول اردیبهشت کارشان را آغاز کردند اما یکی از شروط ادامه فعالیت این مراکز فرهنگی رعایت نکات بهداشتی و عدم برگزاری افتتاحیه بود. گالری‌ها با توجه به این شرایط فعالیت‌های مجازی را جایگزین فعالیت‌های حضوری پیشین کرده‌اند. قطعا برگزاری نمایشگاه مجازی جایگزینی برای نمایش حضوری نیست اما با شرایط پیش آمده بهتر از توقف فعالیت است. البته بیشتر گالری‌ها برگزاری نمایشگاه‌های جدید را متوقف کرده‌اند و آثار پیشین هنرمندان را نمایش می‌دهند. در این گزارش چند نمایشگاه مجازی که این روزها فعال هستند را معرفی می‌کنیم.

هنرام‌روز-مه‌سیما شکریان:

برای ورود به نمایش مجازی روی عنوان گالری کلیک کنید.

گالری اُ

نمایشگاه مجازی مجموعه‌ جدید حمیدرضا امامی از جمعه ۱۲ اردیبهشت در گالری اُ در صفحه اینستاگرام این گالری برگزار شد. همچنین بازدید حضوری با هماهنگی قبلی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

گالری آران

این گالری صفحه‌ای جدید در اینستاگرام درست کرده‌است و آثار تعدادی از هنرمندانش را برای نمایش و فروش در آن قرار داده‌است. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به این صفحه  از آثار دیدن کنند. گالری‌های ماه و سهراب نیز در اقدامی مشابه در اینستاگرامشان آثاری از هنرمندان را برای نمایش و فروش قرار داده‌اند.

گالری باوان

گالری باوان این روزها به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری تعطیل است اما علاقه‌مندان می‌توانند با تعیین وقت قبلی از نمایشگاه "زیست‌بوم" دیدن کنند و یا بر روی سایت گالری باوان تور مجازی نمایشگاه را به صورت سه‌بعدی در سایت گالری مشاهده کنند.

گالری دنا

گالری دنا در نظر دارد حراج ماه خود را بر اساس پلتفرمی که در سایت گالری طراحی شده به صورت آنلاین و ماهانه برگزار کند. حراج اردیبهشت‌ماه با آثاری از هانیبال الخاص، فرشید پارسی‌کیا، حمید جانی‌پور، ساوالان جماعتی، فرزانه حسینی، حبیب فرشباف، کیومرث کیاست، علی کیانی امین، یوریک کریم مسیحی، ساسان مؤیدی، کیومرث هارپا، سینا یعقوبی در سایت گالری دنا برپاست.

گالری زرنا

اولین نمایشگاه مجازی گالری زرنا با عنوان "سونات پاتتیک" با کانسپت اندیشه‌های هنرمند در قالب طراحی با نخ و سوزن، تا آخر اردیبهشت‌ماه در صفحه اینستاگرام این گالری برپاست. همچنین علاقه‌مندان جهت بازدید حضوری از این آثار می‌توانند با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و هماهنگی به گالری مراجعه کنند.

گالری هما

گالری هما گفت‌وگوهای زنده با هنرمندان را جایگزین افتتاحیه‌های حضوری گالری کرده و این رویداد هر جمعه ساعت 16 برگزار می‌شود. جمعه 12 اردیبهشت صفحه اینستاگرام گالری هما میزبان فرشید شفیعی بود. جهت اطلاع از برنامه جمعه آینده به اینستاگرام گالری هما مراجعه کنید.

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها