{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

برندگان جوایز آنی مشخص شد

کلاوس برنده هفت جایزه شد/ من بدنم را از دست دادم بهترین انیمیشن مستقل

کلاوس برنده هفت جایزه شد/ من بدنم را از دست دادم بهترین انیمیشن مستقل
کدخبر : 1605

جوایز انجمن بین المللی فیلم‌های انیمیشن (آنی) که به معرفی بهترین‌های انیمیشن هر سال اختصاص دارد، انیمیشن بلند «کلاوس» را به عنوان بهترین انیمیشن ۲۰۱۹ انتخاب کرد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از هالیوود ریپورتر، در مراسم جوایز آنی، کمپانی نتفلیکس با انیمیشن «کلاوس» موفق به کسب هفت جایزه شد که شامل بهترین انیمیشن بلند و بهترین کارگردانی بود و «بدنم را گم کرده‌ام» سه جایزه از جمله بهترین انیمیشن بلند مستقل را از آن خود کرد.

«کلاوس» که ساخته سرخیو پابلوس است اولین انیمیشن بلند نتفلیکس است که به عنوان برنده شگفت‌انگیز جوایز آنی شناخته شد.

این مراسم که هر سال از سوی انجمن بین‌المللی فیلم انیمیشن (آسیفا-هالیوود) برگزار می‌شود، بهترین انیمیشن‌های سال را انتخاب می‌کند.

شب پیش «کلاوس» موفق شد تا ۷ جایزه از جوایز آنی ۲۰۲۰ شامل بهترین انیمیشن بلند، کارگردانی، تدوین، طراحی تولید، طراحی شخصیت و استوری بورد را از آن خود کند.

به این ترتیب شب فوق‌العاده‌ای برای نت‌فلیکس رقم خورد. درعین حال انیمیشن دیگری که در رقابت اسکار جای دارد یعنی «بدنم را گم کرده‌ام» نیز ۳ جایزه دریافت کرد که شامل بهترین انیمیشن بلند مستقل، نویسندگی و موسیقی می‌شود.

image_13980303333_img_20190524_141258

هر دوی این انیمیشن‌ها در رقابت اسکار جای دارند و دیگر رقبای آن‌ها در اسکار شامل «داستان اسباب بازی ۴»، «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید: جهان پنهان» و «حلقه پنهان» تقریباً مراسم دیشب را با دست خالی ترک کردند و «چگونه اژدهای خود را تربیت کنید» یک جایزه بهترین تولید ویژه را برد.

«یخ زده ۲» که بیشترین نامزدی را کسب کرده بود ۲ جایزه برای تدوین افکت و صدادریافت کرد. «انتقام جویان: پایان بازی» هم جایزه طراحی شخصیت در یک فیلم لایو اکشن را از آن خود کرد.

«عمو توماس» به عنوان برنده انیمیشن کوتاه انتخاب شد و جایزه بهترین کارگردانی انیمیشن تلویزیونی نیز به «میکی ماوس دیزنی» اهدا شد.

 

منبع: مهر
ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها