{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پنج استایل جذاب از «آدری هپبورن»

پنج استایل جذاب از «آدری هپبورن»
کدخبر : 16522

آدری هپبورن را با چهره معصوم و زیبایی بی‌بدیلش می‌شناسند.

آدری هپبورن بازیگر مشهور هالیوود، استایلی مخصوص به خود دارد که الهام‌بخش بسیاری از بازیگران امروزی بوده است. برای آشنایی با لباس‌ها و استایل آدری هپبورن با منومد همراه شوید.حتی اگر اهل سینمای کلاسیک نباشید، به احتمال زیاد با چهره آدری هپبورن آشنا هستید. این بازیگر انگلیسی در سال ۱۹۲۹ میلادی در بلژیک به دنیا آمد و هنگام فوت ۶۴ سال داشت. او اولین بازیگر زنی بود که توانست برای ایفای یک نقش برنده هر سه جایزه بفتا، اسکار و گلدن گلوب شود. استایل آدری هپبورن از ماندگارترین چیزهایی است که از او به جا مانده و همچنان طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

آدری را می‌توان یک فشن آیکون به تمام معنا نامید. درک بالا از مد، نوآوری و هنجارشکنی، استایل او را به استایلی بدون تاریخ انقضا تبدیل می‌کنند. طی سال‌های مختلف استایل آدری همواره الگوی زنان زیادی از جمله سلبریتی‌ها بوده است. در ادامه برخی از انتخاب‌های همیشگی او را بررسی می‌کنیم.

 

شلوارهای راسته کوتاه یکی از اجزای اصلی استایل آدری هپبورن

تا پیش از دهه پنجاه شلوارهای تنگ برای خانم‌ها به هیچ عنوان مرسوم و پذیرفته نبودند اما زمانی که آدری هپبورن شلوارهای موسوم به سیگارتی را باب کرد سلیقه عموم نیز عوض شد. این شلوارها نسبت به زمان خود تنگ به نظر می‌رسیدند اما در واقع فرم آن‌ها طوری بود که از قسمت باسن به بعد به تدریج جمع شده و در مچ پا تنگ می‌شدند. این شلوارها نسبتا کوتاه بودند و موقع پوشیدن آن‌ها مچ پا مشخص می‌شد. در هر صورت کسی که باعث محبوبیت شلوارهای راسته سیگارتی شد آدری هیپورن بود، او این شلوارها را با پیراهن سفید و یا بلوز یقه اسکی شاخص خود به همراه کفش تخت می‌پوشید و استایل آدری هیپورنی معروف خود را می‌ساخت.

استایل آدری هیپورن

 

لباس‌های مشکی کوتاه مجلسی

بیشترین نوع لباسی که نشان دهنده و معرف سبک آدری هپبورن بود لباس های مشکی کوتاه مجلسی بود که بعد ها از این نوع لباس ها به عنوان نماد زن دهه شصتی امریکا یاد می شود او در فیلم‌های متعددی و در فیلم معروف صبحانه در تیفانی نیز پیراهن زیبایی را به تن کرده بود طراح لباس او برای این سکانس از فیلم جناب هوبرت دو ژیوانشی بود که آدری در تماشای ویترین فروشگاه جواهرات تیفانی در خیابان پنجم نیویورک این لباس مشکی زیبا را بر تن داشت و این نوع سبک در تاریخ ماندگار شد.

فیلم خارجی

روسری ابریشمی

روسری‌های کوچک و ابریشمی را هم فیلم‌ها و هم در استایل‌های روزمره آدری هپبورن می‌توان دید. او با پوشیدن روسری روی موهای پوش‌داده علاوه بر ایجاد ظاهری لوکس از به هم ریختن مدل موهایش جلوگیری می‌کرد. علاقه او به روسری‌ آنقدر زیاد بود که در مراسم ازدواج خود با آندریا دوتی نیز، یک روسری همرنگ با لباس صورتی‌اش بر سر داشت. او از روسری‌های ابریشمی به عنوان دستمال گردن نیز استفاده می‌کرد.

 

 

7cd8a6896d1b6c559827b35fdba37478

عینک آفتابی بزرگ

عینک ها در انواع طرح ها و شکل های خاصی طراحی می شوند و هر ساله با توجه به تنوع بالایی که دارند سری جدیدتری از آن ها روانه بازار می شود یکی از خاص ترین مدل های عینک در دهه ۶۰ عینک‌ های آفتابی بزرگ با فرم گربه‌ای بود که این عینک ها از مورد پسند های آدری هیپورن بود و در واقع آدری نقش مهمی را در محبوبیت این عینک ‌ها داشت. علاقه او به عینک آفتابی گربه‌ای به شکلی بود که در بیشتر استایل هایش و حتی در استایل روزمره خود نیز از این اکسسوری جذاب استفاده می‌کرد. با توجه به این که امروزه عینک های گربه ای مد شده اند از این رو برای ارتقای استایل آدری هیپورنی خود در عصر مدرن می‌توانید از این عینک‌ها استفاده کنید.

 

فیلم خارجی

درخشش در لباس‌های Givenchy

 

این برند توانست در سال ۲۰۱۲ بیش از ۹۱۷ میلیون یورو درآمد کسب نماید. طرح‌های ژیوانشی توسط افراد مشهور زیادی در فرش قرمز بر تن شده‌است که از آن میان می‌توان به رونی مارا در آکادمی اواردز بر تن داشت و مدونا خواننده مشهور آمریکایی اشاره کرد. برند ژیوانشی در طی سال هایی که آدری هپبورن فعالیت می کرد توانست لباس های زیبایی را برای این هنرپیشه زیبای هالیوودی طراحی کند. 

 

 

فیلم خارجی

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها