{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پخش سریال، راهکار تلویزیون برای مقابله با کرونا

پخش سریال، راهکار تلویزیون برای مقابله با کرونا
کدخبر : 1760

شیوع ویروس کرونا باعث شد افراد زیادی از جامعه این روزها ساعات طولانی‌تری را در خانه سپری کنند تا خطر ابتلا به این بیماری را کاهش دهند. تماشای فیلم و سریال اولین گزینه‌ای است که افراد در خانه برای سرگرمی به آن پناه می‌برند.

هنر ام‌روز-زهرا ره‌گشای: درحال حاضر بسیاری از افرادی که ساعات طولانی را در خانه می‌گذرانند، به تماشای آنلاین فیلم و سریال‌های به روز می‌پردازند. همین مسئله باعث شده تا رقابتی بین سرویسهای پخش آنلاین بوجود آید. تلویزیون هم به عنوان یک رسانه ملی حاضر نیست از گردونه رقابت خارج شود به همین جهت از ابتدای اسفند ماه سریال‌های آرشیوی کمدی خود را یکی یکی به روی آنتن می‌برد.

در حال حاضر هشت مجموعه طنز از شبکه‌های تلویزیونی درحال پخش شدن است. که در این بین ۵ سریال و یک برنامه آرشیوی وجود دارد و فقط دو مجموعه برای نخستین بار نمایش داده می‌شود.

برنامه شبکه‌های تلویزیونی در روزهای قرنطینه به این صورت است:

شبکه یک:

سریال خانه به دوش که سال ۱۳۸۳ ساخته شده از ۶ اسفند و گزیده‌ خندوانه که از ۸ اسفند ماه نمایش داده شده از برنامه‌های شبک یک در روزهای قرنطینه است.

1855409e706db617a856c665b8ebb3c3

 

شبکه دو:

شبکه دو این ایام را با سریال زندگی شگفت‌انگیز است برای مخاطبان سپری می‌کند. این مجموعه جزء همان دو سریالی است که برای اولین بار از 10 اسفند ماه از تلویزیون پخش می‌شود. مجموعه زندگی شگفت‌انگیزاست مینی سریال 7 قسمتی است که داستان زوجی را به تصویر می‌کشد که قصد جداییاز هم را داشتند اما اتفاقاتی مسیر زندگی آن‌ها را تغییر می‌دهد. در این سریال سحر ولدبیگی، رضا داوودنژاد، حمید لولایی و مهران رجبی بازی می‌کنند.

N83095627-72652294

 

شبکه سه:

شبکه سه نیز مرد هزار چهره را که محصول سال 87 است از 5 اسفند نمایش می‌دهد.

مهران+مدیری

 

شبکه پنج:

شبکه پنج هم دومین سریال جدید را نمایش می‌دهد؛ مجموعه تلویزیونی میانبر که از 26 بهمن ماه پخش می‌شود. سریال میانبر درباره یک مجتمع آپارتمانی است که ساکنین آن با مشکلاتی مواجه هستند. در این مجموعه بازیگرانی چون غلامرضا نیکخواه، کمد امیرسلیمانی، سیاوش چراغی‌پور، شهین تسلیمی، امیر نوری و اشکان اشتیاق ایفای نقش می‌کنند.

بازیگران-سریال-میانبر

 

علاوه بر این شبکه‌ها، دو شبکه تماشا و آی فیلک که رسالت‌شان پخش سریال‌های قدیمی و تکراری است در این ایام با سه سریال کمدی سعی در جذب مخاطب دارند:

شبکه تماشا:

دو مجموعه تلویزیونی پایتخت 4 که در سال 94 ساخته شد و سریال آچمز که تابستان 98 نمایش داده شد، به ترتیب ازششم و هشتم اسفند ماه از شبکه تماشا پخش می‌شود.

155950_402

 

156562266

 

شبکه آی فیلم:

شبکه آی فیلم هم از دوزادهم اسفند ماه مجموعه راه در رو که ساخته شده سال 94 است، پخش می‌کند.

630171

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها