{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بازگشت سوفیا لورن به سینما پس از یازده سال غیبت

بازگشت سوفیا لورن به سینما پس از یازده سال غیبت
کدخبر : 2223
خبرنگار:

سوفیا لورن، برنده دو جایزه اسکار و ستاره‌ی سال‌های طلایی سینمای ایتالیا و هالیوود پس از یازده سال دوری از سینما با بازی در فیلمی با عنوان «زندگی پیش رو» به روی پرده باز می‌گردد.

هنرام‌روز: لورن را به عنوان مشهورترین بازیگر ایتالیایی می‌شناسند. وی علاوه بر برنده شدن جایزه اسکار فیلم غیرانگلیسی زبان برای فیلم دو زن، یک جایزه گرمی، پنج جایزه گلدن گلوب، یک جایزه بفتا و یک جایزه لورل را نیز برنده شده‌ است.

آخرین نقش‌آفرینی لورن به بازی در فیلم تلویزیونی "خانه من پر از آینه است" (۲۰۱۰) برمی‌گردد که یک فیلم اتوبیوگرافی از زندگی خود لورن بود. 

«زندگی پیش رو»  بر اساس رمان پرفروش "زندگی پیش از ما" نوشته‌ی "رومن گاری" اقتباس شده و لورن در آن نقش یک بازمانده‌ی هولوکاست را بازی می‌کند که سرپرستی یک کودک ۱۲ ساله خیابانی به نام "مومو" که از او سرقت می‌کند را متقبل می‌شود.

در "زندگی پیش‌ رو" که داستانش در شهر بندری باری روی می‌دهد، "مومو" ۱۲ ساله و سنگالی با بازی "ابراهیما گوئیه" آینده‌ی خود را در دنیای زیرزمینی شهر می‌جوید. یک روز، او کیف زنی سالخورده به نام "مادام رزا" با بازی لورن که بازمانده‌ی هولوکاست است را سرقت می‌کند. وقتی که "مومو" مجبور به عذرخواهی می‌شود، زن موافقت می‌کند که او را به عنوان عضوی از خانواده‌اش بپذیرد.

لورن اخیراً در مصاحبه با "اینترتینمنت ویکلی" گفته است که دوری او از بازیگری از پیش برنامه‌ریزی شده نبوده است:‌ "ناخواسته اتفاق افتاد. می‌خواستم الهام‌بخش باشم و به چالش کشیده شوم. فیلمی نمی‌شناختم که بخواهم بی‌درنگ در آن بازی کنم. اگر چیزهایی را انتخاب کنید که فکر می‌کنید می‌توانید به بهترین شکل انجام دهید، همیشه مسیری را برای خود حفظ می‌کنید، زیرا روی پرده تصویری از خود به جا می‌گذارید که حقیقت دارد. این چیزی است که مردم دوست دارند: حقیقت."

«زندگی پیش رو»  توسط پسر «سوفیا لورن»، «ادواردو پونتی» کارگردانی می‌شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها