{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اولین تریلر فیلم Injustice دی‌سی منتشر شد

 اولین تریلر فیلم Injustice دی‌سی منتشر شد
کدخبر : 6157

اولین تریلر فیلم انیمیشن «بی‌عدالتی» (Injustice) دی‌سی که به فاصله چند هفته مانده به پخش منتشر شد و تصاویری از شخصیت‌هایی چون سوپرمن، بت‌من، جوکر، زن شگفت‌انگیز، فانوس سبز و هارلی کویین را رونمایی کرد. سبک انیمیشن این فیلم بسیار شبیه به فیلم‌های انیمیشن «مورتال کامبت: انتقام اسکورپین» (Mortal Kombat: Scorpion’s Revenge) است چرا که «ریک مورالز» تهیه‌کننده هر دو عنوان است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینما نیوز، جوکر و هارلی کویین در این تریلر لوییس لین که فرزند سوپرمن را باردار است را به قتل می‌رسانند. وقتی «کال ال» یا سوپرمن از این واقعه آگاهی پیدا می‌کند سوگندش را زیر پا می‌گذارد و غضب‌آلود می‌شود. بت‌من و سایر اعضای لیگ عدالت باید پیش از سرزدن اقدامی مخاطره‌آمیز از سوپرمن رهبرشان را مهار کنند.

«مت پیترز» کارگردان فیلم و «ارنی آلتبک» نویسنده فیلمنامه است. «جاستین هارتلی» در نقش سوپرمن، «آنسون مونت» در نقش بت‌من، «لورا بیلی» در نقش لوییس لین و راما کوشنا، «زک کالیسون» در نقش دیمین و جیمی اولسن، «برایان دلانی» در نقش فانوس سبز، «برندن مایکل هال» در نقش «سایبورگ»، «ادوین هاج» در نقش آقای تریفیک و کراک قاتل، «الیور هادسون» در نقش مرد پلاستیکی، «جیلین جیکوبز» در نقش هارلی کویین، «یوری لاونتال» در نقش میرور مستر، فلش و شزم، «درک فیلیپس» در نقش آکوامن و نایت‌وینگ، «کوین پولاک» در نقش جوکر و جاناتان کنت، «آنیکا نونی رز» در نقش زن گربه‌ای، «رید اسکات»، در نقش کمان سبز و ویکتور زاز، «فرهان طاهر» در نقش رأس‌الغول، «جانت وارنی» در نقش «زن شگفت‌انگیز» و «اندرو مورگادو» در نقش سرباز میرور مستر صداپیشگی کرده‌اند.

این فیلم از بازی ویدیویی «بی‌عدالتی: خدایان میان ما» (Injustice: Gods Among Us) و کتاب‌های کامیک پرفروش دی‌سی نوشته «تام تیلور» الهام گرفته شده است.

انیمیشن «بی‌عدالتی» ۱۹ اکتبر در پلتفرم‌های دیجیتال و به صورت دیسک‌های بلو-ری پخش خواهد شد.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها