{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

۱۸۰هزار تیزر متفاوت برای «رستاخیزهای ماتریکس»

 ۱۸۰هزار تیزر متفاوت برای «رستاخیزهای ماتریکس»
کدخبر : 6137

سایت طراحی شده برای هواداران ماتریکس به ازای ورود هر شخص متفاوت یک تیزر منحصر به فرد برای « رستاخیز‌های ماتریکس» تولید می‌کند.

دنیای «ماتریکس» پس از ۱۸ سال با یکی از خواهران واچوفسکی احیا شده و در ماه دسامبر قسمت جدید تحت عنوان «رستاخیزهای ماتریکس» (The Matrix Resurrections) همزمان با اکران در سالن‌های سینما از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد. برادران وارنر سه‌شنبه این هفته ضمن انتشار اولین تصاویر رسمی از این دنباله و تأیید تاریخ پخش اولین تریلر رسمی (۹ سپتامبر)، از یک وب‌سایت هوادارای رونمایی کرده که با هر ورود مخاطبین دعوت به انتخاب بین قرص قرمز و آبی شده‌اند.

تصمیماتی که هواداران در این وب‌سایت (WhatIsTheMatrix.com) می‌گیرند تعیین می‌کند که آن‌ها چه می‌بینند. قرص قرمز شخصیت «نئو» با بازی «کیانو ریوز» را از «ماتریکس» در قسمت اول چندگانه رهاند، در حالی که قرص آبی او را در آن دنیا نگه می‌داشت.

یکی از تیزرها بازگشت ریوز را وعده می‌دهد در حالی که صدای «یحیی عبدالمتین دوم» روی آن به گوش می‌رسد که با ورود به وب‌سایت می‌گوید: «این لحظه‌ای است که به ما نشان دهی چه چیزی واقعی است. حالا تو اعتقاد داری که… اما حقیقت نمی‌تواند چندان دور باشد. ممکن است این اولین روز از سال‌های باقی مانده عمر شما باشد، اگر آن را می‌خواهید باید برایش بجنگید.»

«اینترتینمنت ویکلی» گزارش داده است که بیش از ۱۸۰ هزار نوع تیزر در این وب‌سایت وجود دارد که تصاویری از «رستاخیزهای ماتریکس» را نشان می‌دهد. تریلر رسمی فیلم در رویداد «سینماکان» برای حضار به نمایش درآمده و جزئیاتی از آن در دسترس است. این تریلر قرار است چهارشنبه ۹ سپتامبر در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود.

علاوه بر ریوز و ماس، «جیدا پینکت اسمیت» و «لمبرت ویلسون» نقش‌های پیشین خود را تکرار می‌کنند. اما «لارنس فیشبورن»، «هوگو ویوینگ» و اخیراً «جینا تورس» تأیید کرده‌اند که برای قسمت چهارم بازنخواهند گشت. شخصیت‌های جدید داستان «نیل پاتریک هریس»، «جاناتان گراف»، «پریانکا چوپرا جونز»، «جسیکا هنویک»، «یحیی عبدالمتین دوم» و بسیاری دیگر خواهند بود.

«ماتریکس: رستاخیزها» ۲۲ دسامبر امسال همزمان با اکران در سالن‌های سینما از اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها