{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تابلوی گرانبهای ال‌اس‌لوری کشف شد

تابلوی گرانبهای ال‌اس‌لوری کشف شد
کدخبر : 2101
خبرنگار:

یکی از نقاشی‌های «ال اس لوری» پس از ۷۰ سال پدیدار شد. اثر مهمی که تا پیش از این در هیچ کتاب یا نشریه‌ای، اثری از آن وجود نداشت.

هنرام‌روز: یک تابلوی نقاشی مهم اثر "ال اس لوری" (LS Lowry) که هرگز در هیچ کتابی در مورد این هنرمند در آن دیده نشده، ۷۰ سال پس از عزیمت صاحب انگلیسی آن برای زندگی در ایالات متحده، پدیدار شده است.

لئونارد دی همیلتون که در کالج بالیول، آکسفورد و کالج ترینیتی و کمبریج تحصیل می‌کرد، در سال ۱۹۴۹ به آمریکا مهاجرت کرد.

وی نقش مهمی در کشف ساختار "DNA" داشت. او صاحب یک نقاشی اثر "لوری" در سال ۱۹۴۳ بود که تصور می‌شد هدیه‌ای از طرف پدر و مادرش است و در اتاق او در آکسفورد به دیوار آویزان شده بود.

همیلتون امسال در سن ۹۸ سالگی درگذشت و نقاشی "The Mill، Pendlebury" (کارخانه، پندلبری)، ستاره حراج هنر مدرن بریتانیا در تاریخ ۲۱ ژانویه خواهد بود.

نیک اورکارد، رئیس هنر مدرن انگلیس در خانه حراج، گفت: آنچه در مورد این اثر هنری عجیب است این است که در هیچ کتبی اسمی یا عکسی از این تابلو نمایش داده نشده است.

5989A527-EA14-4E74-A4EB-31F2DA0CD306

 وی افزود: این یک نقاشی دوست داشتنی و یک ترکیب عالی است. بسیاری از افراد در پس زمینه تصویر کارهای مختلفی را انجام می‌دهند، خانه‌های تراس دار و کارخانه‌ها نیز در پس زمینه وجود دارند.

این نقاشی که به تازگی کشف شده یک صحنه صنعتی طبقه کارگر است که بخش غالب آن، آسیاب ریسندگی کمپانی Acme Spinning Company Mill، اولین کارخانه نخ ریسی پنبه‌ای برقی در انگلیس است که در سال ۱۹۰۵ افتتاح شد و تا سال ۱۹۵۹ کار می‌کرد.

"لوری" خانواده‌هایی را در حال پیاده‌روی در روز تعطیل و کودکان را در حال بازی نشان می‌دهد.

در سال ۱۹۱۶ پس از آنکه لوری به قطار نرسید به این صحنه نگاه کرد. وی بعداً این لحظه را به یاد آورد: آسیاب و صدها تصویری که در پایینش به چشم می‌خورد، کوچکترها و بزرگترهایی که هر کدام در گوشه‌ای مشغول کاری بودند. وی در مورد این صحنه می‌گوید: من بارها به این صحنه نگاه کردم،  بدون اینکه آنرا ببینم.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها