{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سریال "بعد از آزادی" کی پخش می‌شود؟

 سریال "بعد از آزادی" کی پخش می‌شود؟
کدخبر : 3360

پیگیری‌ها از شبکه یک و سعید سعدی تهیه‌کننده، مشخص می‌کند که سریال "بعد از آزادی" محمد علی باشه‌آهنگر در حال آماده‌سازی برای رسیدن به آنتن محرم و صفر است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری تسنیم، مجموعه تلویزیونی "بعد از آزادی" قرار بود در محرم 1399 خودش به آنتن شبکه یک سیما برسد اما به هر حال این موقعیت برای محمدعلی باشه آهنگر و هنرمندان این سریال فراهم نشد. پیگیری‌ها نشان می‌دهد "پس از آزادی" این روزها در حال گذراندن مراحل تکمیلی است تا بتواند گزینه اصلی ماه محرم 1400 اولین شبکه تلویزیون باشد.

پیگیری‌ها از شبکه یک مشخص می‌کند قرار است این اتفاق بیفتد. سعید سعدی هم که درگیر روزهای پایانی تصویربرداری سریال "بچه مهندس4" است در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار تسنیم  اعلام کرد که این سریال در مراحل فنی به سر می‌برد تا بتوانیم در تابستان و ایام محرم و صفر به آنتن برسد. 

سریالی که به خاطر نمایش مشکلات اقتصادی، فضای پس از آزادی از زندان، گرفتاری‌های اشتغال و خیلی از دغدغه‌های دیگر، درام سنگین به حساب می‌آید و شاید گزینه مناسبی برای این ایام باشد. رضا داودنژاد، اندیشه فولادوند، مرتضی اسماعیل کاشی، اصغر همت، قاسم زارع، خسرو شهراز، سام کبودوند، امید روحانی، حسین باشه‌آهنگر، رویا جاویدنیا، رامین سیار دشتی، المیرا دهقان و… از بازیگران اصلی سریال "بعد از آزادی"‌اند.

سریالی که 12 ماه در لوکیشن‌های مختلف جلوی دوربین قرار گرفت. سریال "بعد از آزادی" اعلام شده بود در 35 قسمت تولید می‌شود با اضافه شدن پنج قسمت دیگر به 40 قسمت 42 دقیقه‌ای رسید. البته گزینه‌های دیگری هم برای ماه محرم مطرح‌اند و باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی خواهد افتاد؟ چون معاونت سیما ترکیب سریال‌ها در شبکه‌های تلویزیون به چه صورت باشد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها