{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پنج فیلم برای کنار آمدن با تمام شدن یک رابطه!

پنج فیلم برای کنار آمدن با تمام شدن یک رابطه!
کدخبر : 16433

در زندگی همه انسان‌ها دوران سخت وجود داردف در چنین روزهایی تماشای یک فیلم که می‌توانیم با آن همذات پنداری کنیم خیلی کمک کننده خواهد بود.

عاشق‌شدن و شکست‌خوردن در آن می‌تواند بخشی از زندگی‌مان باشد. قبول دارید؟ هر رابطه‌ای به پایانی خوش منجر نمی‌شود. گاهی هم پای جدایی، دوری و فراموشی به میان می‌آید. هر شکستی دردهایی به‌همراه می‌آورد که درمانشان زمان می‌برد. اگر شکست عشقی خورده‌اید، بخشی از فرایند بهبودتان می‌تواند فیلم‌دیدن باشد. در این مقاله، از فیلم‌های جذابی برایتان می‌گوییم که محور اصلی‌شان شکست‌خوردن در روابط عاشقانه است.

 تعطیلات (The Holiday)

فیلم تعطیلات ـ شکست عشقی

این فیلم هم از مواردی است که سرگرمتان می‌کند و گوشه‌هایی مفرح از شکست عشقی را نمایش می‌دهد. ۲ زن که مشاغل و سبک زندگی‌های متفاوتی دارند، با هم آشنا می‌شوند. چطور؟

آنها با شرکت در برنامه‌ای با یکدیگر آشنا می‌شوند که امکان تعویض خانه افراد برای سپری‌کردن تعطیلات را فراهم می‌کند. هر یک به خانه دیگری می‌روند و در این مسیر ردپای تازه‌ای از عشق را در زندگی‌شان پیدا می‌کنند. قلب‌های شکسته این زنان کم‌کم گرم می‌شوند و ماجراهای سرگرم‌کننده‌ای را به‌ نمایش می‌گذارند.

ولنتاین غمگین (Blue Valentine)

فیلم ولنتاین غمگین ـ‌فیلم بلو ولنتاین

«ولنتاین غمگین» هم فیلمی پر از نکات مهم درباره رابطه دونفره است. زن و مرد جوانی که اتفاقی با هم آشنا می‌شوند، در نهایت تصمیم به ازدواج می‌گیرند. در گذر سال‌ها، اثر شغل ، احساسات مختلف این دو و آدم‌های دیگر را در زندگی‌شان می‌بینیم.

مدیریت‌کردن رابطه دونفره کار ساده‌ای نیست و حتی اگر زوج‌ها در نهایت هماهنگی با هم باشند هم رسیدگی به رابطه ضروری است. در «ولنتاین غمگین» اوج‌وفرودهای رابطه‌ای را می‌بینیم که با عشق‌ورزی، دل‌شکستن و گاهی خستگی همراه است.

لالالند (La La Land)

لالالند ـ فیلم درباره عشق و شکست عشقی

«لالالند» فیلم موزیکالی است که داستانی لطیف از عشق و دوری را برایتان می‌گوید. این فیلم که از آثار مهم و جالب‌توجه چند سال پیش سینماست و جوایز زیادی را از آن خود کرده، هم سرگرمتان می‌کند و هم ردپای تقدیر در دنیای عاشقی را برایتان به تصویر می‌کشد.

فیلم درباره زن و مرد جوانی است که اولی سودای شهرت در بازیگری را در سر دارد و دومی خواهان موفقیت در عرصه موسیقی است. این دو که اتفاقی با هم آشنا و درگیر عشق هم می‌شوند، پس از تجربه کوتاهی از باهم‌بودن به مسیر مستقلشان ادامه می‌دهند. البته باز هم پس از جدایی، اتفاقی آنها را با هم روبه‌رو می‌کند، ولی دیگر همه‌چیز تمام شده است.

 

 خاطرات بریجیت جونز (Bridget Jones’s Diary)

فیلم خاطرات بریجیت جونز

«خاطرات بریجیت جونز» از آن فیلم‌هایی نیست که جوایز جشنواره‌های مهم را درو یا منتقدان را شیفته و مفتون کرده‌اند. با این حال، فیلم مهمی است. چرا؟ چون تصویری واقعی از زنی را به نمایش می‌گذارد که شکستِ نداشتن عشقی بزرگ و مهم را در قلب خود حس می‌کند.

رنه زلوگر دوست‌داشتنی و کاربلد در نقش بریجیت سی‌وچندساله بسیار خوب ظاهر شده و شخصیتی را به تصویر می‌کشد که مانند هزاران هزار زن دیگر این کره خاکی است؛ آن‌قدرها کمالات ندارد و موفق به نظر می‌رسد، اما همچنان لایق بهترین‌هاست. تلاش‌های او برای رشد، موانع رشدش و البته خیال‌بافی‌هایش برای عاشقی جذاب‌اند و دیدن دارند.

مامامیا! (Mamma Mia!)

فیلم مامامیا

داستان این فیلم شاد و بامزه درباره زندگی دختر جوانی است که دنبال پدرش می‌گردد. مادر او در جزیره‌ای زیبا صاحب هتل است و همه‌چیز با شعر، موسیقی و شاد روایت می‌شود.

دختر جوان که به‌زودی قرار است ازدواج کند، در طول داستانی که موزیکال روایت می‌شود، با افراد مختلفی ملاقات می‌کند. آیا پدرش را پیدا خواهد کرد؟ ضیافت بامزه‌ای در جزیره به راه می‌افتد که تماشایش شادتان می‌کند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها