{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بازیگر Squid Game به آزار جنسی متهم شد

بازیگر Squid Game به آزار جنسی متهم شد
کدخبر : 16414

بازیگر کره‌ای «بازی مرکب» به آزار جنسی متهم شد.

«او یئونگ سو» بازیگر کره‌ای سریال «بازی مرکب»  نتفلیکس به آزار جنسی متهم شد. او اخیراً برای نقش‌آفرینی در این مجموعه تلویزیونی پربیننده برنده جایزه گلدن گلوب شده بود.

دادستانان شهر سوون کره جنوبی جمعه گذشته فاش کردند که این بازیگر ۷۸ ساله از سوی یک زن به آزار جنسی متهم شده است. این زن مدعی است بازیگر او را اواسط سال ۲۰۱۷ لمس جنسی کرده است.

قربانی دسامبر سال ۲۰۲۱ شکایتش را به ثبت می‌رساند و مقامات پرونده را آوریل سال ۲۰۲۲ مختومه اعلام می‌کنند اما به درخواست شاکی پرونده دوباره باز می‌شود. او این اتهام را نمی‌پذیرد و با انتشار بیانیه‌ای از طریق شبکه جی‌تی‌بی‌سی می‌گوید:‌ «فقط دست او را گرفتم تا به سمت دریاچه هدایتش کنم. عذرخواهی کردم چون [آن فرد] گفته بود شلوغش نمی‌کند اما این به معنای اعتراف به اتهام نیست.»

«ای‌اف‌پی» گزارش داده است که یکی از مقامات قضایی سوون می‌گوید: «همه گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های محلی صحت ندارند.» در این گزارش آمده است که وزیر فرهنگ کره پخش یک تیزر تلویزیونی با مشارکت او را پس از این اتفاق متوقف کرده است.

بازیگر «بازی مرکب» در سال ۱۹۴۴ در شهر کایسونگ که امروز بخشی از کره شمالی است متولد شد و پیش از جنگ کره به همراه خانواده به کره جنوبی مهاجرت کرد. او در سال ۱۹۶۷ وارد بازیگری شد و بیشتر دوران حرفه‌ای خود را صرف تئاتر زنده کرد. در سال ۲۰۱۳ او در بیش از ۲۰۰ تئاتر از جمله اقتباس کره‌ای از «اتوبوسی به نام هوس» نقش‌آفرینی کرده بود. پیش از «بازی مرکب»، او با فیلم «بهار، تابستان، پاییز، زمستان... و بهار» (Spring, Summer, Fall, Winter… and Spring) شناخته می‌شد.

او برای بازی در «بازی مرکب» که پربیننده‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس است، علاوه بر جایزه گلدن گلوب، نامزد امی بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها