{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

۸ کتابفروش در میدان انقلاب تهران دستگیر شدند

۸ کتابفروش در میدان انقلاب تهران دستگیر شدند
کدخبر : 7033

عضو کارگروه صیانت از حقوق نشر اتحادیه ناشران تهران گفت: تعداد زیادی کتاب‌ قاچاق و ممنوعه شامل آثاری درباره سلطنت‌طلب‌‌ها، آثار بدون مجوز، همچنین کتاب‌های پرفروش ناشران که به‌صورت قاچاق منتشر شده بودند ضبط شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، خبرگزاری کتاب ایران نوشت: پلیس امنیت، ساعتی پیش با حضور در راسته کتابفروشان خیابان انقلاب، حدود هشت بساط‌گستر کتاب‌‌های غیرقانونی را دستگیر و کتاب‌های آن‌ها را توقیف کرد.

یکی از اعضای کارگروه صیانت از حقوق نشر اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران، در گفت‌وگو با ایبنا، از عملیات پلیس امنیت در میدان انقلاب خبر داد و گفت: ساعتی پیش پلیس امنیت با حضور در میدان انقلاب و راسته کتابفروشان، جمعی از بساط‌گستران کتاب‌های غیرقانونی و قاچاق را دستگیر کرد.

وی با بیان اینکه حدود هشت بساط‌گستر کتاب در این جریان دستگیر شده‌اند، عنوان کرد: در این روند، تعداد زیادی کتاب‌ قاچاق و ممنوعه شامل آثاری درباره سلطنت‌طلب‌‌ها، آثار بدون مجوز، همچنین کتاب‌های پرفروش ناشران که به‌صورت قاچاق منتشر شده بودند ضبط شد.

این عضو کارگروه صیانت از حقوق نشر افزود: این بساط‌گستران در حد فاصل میدان انقلاب تا دانشگاه تهران حضور داشتند و هر روز روبه‌روی کتابفروشی‌ها بساط پهن می‌کردند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها