{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

خانه حراج کریستیز چاپ کاتالوگ برای فروش آثار هنری را کاهش می‌دهد

اقدام خانه‌های حراج برای حفظ محیط زیست

اقدام خانه‌های حراج برای حفظ محیط زیست
کدخبر : 1276
مترجم: مه‌سیما شکریان

خانه حراج کریستیز قصد دارد نیمی از کاتالوگ‌های چاپی خود را کاهش داده و سرمایه گذاری‌اش را در ارتباطات دیجیتال تقویت کند. این اقدام کریستیز با هدف آسیب کمتر به محیط زیست صورت می‌گیرد.

به گزارش هنر‌ام‌روز و بر اساس گزارشی از آرت نت نیوز، این اقدام پس از آن صورت گرفت که خانه حراج کریستیز متوجه شد،  52 درصد خریداران کالاهای فروخته شده در سراسر جهان، افرادی بودند که کاتالوگ چاپی دریافت نکرده‌اند. این آمار حتی شامل مزایده‌های حضوری هم می‌شد.

مدیر عمل خانه حراج کریستیز می‌گوید: " تقریبا تمامی امکانات اینترینی برای ثبت نام، مشاهده آثار و قیمتشان، و مراحل فروش و پس از فروش به صورت دیجیتالی  برای تمامی مشتریان جهانی حراجی در دسترس است."

کریستیز در حال حاضرسالانه بیش از 700،000 کاتالوگ و راهنمای گالری چاپ می‌کند و این ابتکار جدید "نه تنها ممکن بلکه ضروری" است. خانه حراج کریستیز قصد دارد تعداد کاتالوگ‌های چاپی را کاهش دهد نه این‌که کلا آن‌ها را چاپ نکند.

صرفه جویی در هزینه از کاهش چاپ به سرمایه گذاری دیجیتال اختصاص داده‌می شود. در همین حال، مدیران همچنین به فکر کاهش آلودگی حمل نقل برای مزایده‌های کریستیز هستند.

خانه حراج فیلیپس هم آمادگی خود برای کاهش چاپ اقلام کاغذی برای مزایده‌ها و تمرکز بیشتر بر تبلیغات  و اطلاع رسانی دیجیتالی اعلام کرده‌است. مدیر عامل خانه حراج فیلیپس معتقد است هر چه تمایل به استفاده از رسانه‌های دیجیتال در خریداران بیشتر باشد ما هم امکانات دیجیتالی خود را گسترش خواهیم داد.

خانه حراج ساتبیز از به اشتراک گذارشتن اطلاعات برنامه‌های دیجیتالی در سال 2020 خوددراری کرد، اما از پیشرفت‌های دیجیتالی این خانه حراج خبر داد و گفت برنامه‌های جدید در سال 2020 اطلاع رسانی می‌شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها