{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

برگزاری نمایشگاهی از جانوران شگفت‌انگیز دنیای هری‌پاتر در موزه‌ی تاریخ طبیعی لندن

برگزاری نمایشگاهی از جانوران شگفت‌انگیز دنیای هری‌پاتر در موزه‌ی تاریخ طبیعی لندن
کدخبر : 2260
خبرنگار:

به گزارش هنرام‌روز و به نقل از کمیک بوک، موزه تاریخ طبیعی لندن با کنار هم قرار دادن موجودات و هیولاهای دنیای جادویی هری‌پاتر، نمایشگاه جدیدی را برگزار خواهد کرد.

14B9DE92-19F1-4AAC-A202-F84BD08F8FD6

نمایشگاه جانوران شگفت‌انگیز: عجایب طبیعت از ۹ دسامبر سال جاری تا اوت ۲۰۲۱ در موزه تاریخ طبیعی لندن دایر خواهد بود. تدارک این نمایشگاه دو سال زمان برده و به دلیل شیوع ویروس کرونا

به مدت ۷ ماه به تعویق افتاد.

 لورین کورنیش، متصدی ارشد نمایشگاه جانوران شگفت‌انگیز در گفت‌وگو با نیویورک پست گفت: برپایی این نمایشگاه روشی خلاقانه و جالب برای مخابره این پیام است که مردم و سیاره زمین می‌توانند در کنار هم به رشد و شکوفایی برسند.

این نمایشگاه حیوانات واقعی را با موجودات تخیلی چون اوکامی، دامیگایز و نیلفر که دو فیلم جانوران شگفت‌انگیز و هشت فیلم هری‌پاتر ظاهر شدند، ترکیب می‌کند و پیوندهایی میان موجودات افسانه‌ای دنیای سحر و جادو چون اژدها، تک‌شاخ، پری دریایی و حیوانات واقعی موجود در زمین که احتمالا منبع الهام آنها بوده‌اند، برقرار خواهد کرد؛ از جمله این پیوندها می‌توان به ارتباط میان دایناسورها و اژدهایان و گاوهای دریایی و پریان دریایی اشاره کرد.  

این نمایشگاه پس از برپایی در موزه تاریخ طبیعی لندن با حمایت از طرف برادران وارنر تور بین‌المللی پنج ساله خود را آغاز می‌کند تا طرفداران هری‌پاتر در خارج از انگلیس نگران قوانین منع مسافرتی در دوره همه‌گیری ویروس کرونا نباشند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها