{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بازیگرانی که به عنوان گارسون و پیشخدمت کار می‌کردند

بازیگرانی که به عنوان گارسون و پیشخدمت کار می‌کردند
کدخبر : 11697

بسیاری از ما سلبریتی‌ها و بازیگران را به عنوان افرادی ثروتمند و بی نیاز از هر چیزی تصور می‌کنیم، اما جالب است بدانید که بسیاری از سلبریتی ها، طی سال‌های قبل از شهرت خود در نقش گارسون و پیشخدمت ظاهر می‌شدند.

به گزارش هنر ام‌روز، مانند هر شغل مشروع دیگری، پیشخدمت بودن، راهی مشروع برای گذران زندگی است، اما این کلیشه اغلب در فیلم‌ها به تصویر کشیده می‌شود که بازیگران نباید کار‌های سخت را انجام دهند.

مانند هر شغل مشروع دیگری، پیشخدمت بودن، راهی مشروع برای گذران زندگی است، اما این کلیشه اغلب در فیلم‌ها به تصویر کشیده می‌شود که بازیگران نباید کار‌های سخت را انجام دهند.

1204850_840 (1)

کریس پرت

پرت قبل از تبدیل شدن به یک هنرپیشه موفق به عنوان پیشخدمت در یک رستوران زنجیره‌ای غذا‌های دریایی آمریکایی، کار می‌کرد.

1204849_956

جولیان مور

جولیان مور، هنرپیشه معروف به دوران پیشخدمتی خود افتخار می‌کند.  او می‌گوید: "من یک کارگر هستم، من یک پیشخدمت بودم، زیرا اگر از من بخواهید کاری را انجام دهم،  هر کاری که باشد انجام خواهم داد. "

1204844_812

جنیفر انیستون

زمانی را به خاطر دارید که ریچل از  سریال «دوستان» به عنوان پیشخدمت شغلی پیدا کرد؟  به نظر می‌رسد که خود این بازیگر نیز، قبلاً تجربه کار در رستوران را داشته.

1204848_416

راسل کرو

این بازیگر مشهور استرالیایی، در دوران جوانی در یک سالن غذاخوری در سیدنی استرالیا کار می‌کرد.

1204847_344

نیکی میناژ

این خواننده رپ نیز در یک رستوران کار می‌کرد، اگرچه در نهایت اخراج شد، اما می‌گوید کار در رستوران یک تجربه جالب برای وی بود.

1204843_969

ماریا کری

این خواننده زمانی را به یاد می‌آورد که برای اولین بار به شهر نیویورک نقل مکان کرد و می‌گوید که  روی یک تشک روی زمین زندگی می‌کردم و آهنگ هایم را می‌نوشتم و یک پیشخدمت ساده بودم.

1204846_587

لیدی گاگا

لیدی گاگا به عنوان پیشخدمت در یک غذاخوری در Upper West Side در شهر نیویورک کار می‌کرد.  او در واقع توانست با این کار، پول کافی برای خرید یک کیف گوچی پس انداز کند، او می‌گوید: "من بسیار هیجان زده بودم، زیرا همه دختران، همیشه کیف‌های شیک خود را داشتند.

1204845_944

مگان فاکس

زمانی که مگان فاکس، برای اولین بار به لس آنجلس نقل مکان کرد به عنوان پیشخدمت کار می‌کرد، اما کمی بعد توسط یک استعدادیاب حوزه مد شناسایی و در صنعت مدلینگ استخدام و بعد‌ها وارد دنیای بازیگری شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها