{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بیست ضربه چاقو به دستیار کارگردان!

 بیست ضربه چاقو به دستیار کارگردان!
کدخبر : 12027

یک روایت مستند از اتفاقی عجیب.

به گزارش هنر ام‌روز، روز چهارم اسفند بود که روزنامه همشهری از دستگیری دو شرور که اقدام به چاقو‌کشی روی یکی از سینماگران کرده بودند خبر داد. این دو اقدام‌شان را به دنبال اختلاف دو نویسنده و کارگردان عنوان کردند با انتشار این مصاحبه تلاش خبرنگاران برای پیدا کردن نام این دو سینماگر آغاز شد.

با گذشت چند ساعت یکی از تهیه‌کنندگان حاضر در جشنواره فجر با انتشار یک استوری این ماجرا را مربوط به عوامل فیلم رقیبش در این جشنواره دانست و آغازگر انتشار شایعه حضور امید شمس در این ماجرا شد. امید شمس و سازندگان «ملاقات خصوصی» اما خیلی زود این خبر را تکذیب کردند و مشخص شد اقدام این تهیه‌کننده یک شایعه‌سازی در ادامه رقابت‌هایش در جشنواره فجر بوده و ماجرا هیچ ربطی به کارگردان «ملاقات خصوصی» نداشته.

حالا و با گذشت دو روز معلوم شده فرد استخدام کننده شرور‌ها نه نویسنده و نه کارگردان بلکه یک سرمایه‌گذار متمول است. فردی که بارها نسبت به نحوه ورودش به سینما و فعالیت‌هایش انتقادات زیاد وارد شده بود. فرد چاقو خورده هم یک دستیار با سابقه است که این روزها و به دنبال این حادثه وضعیت مساعدی ندارد و به تازگی از بیمارستان مرخص شده.

انجمن دستیاران و برنامه‌ریزان در واکنش این اتفاق و مجروح شدن یکی از اعضایش بیانیه داد و نوشت:« انجمن برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینما با تاسف و حیرت بسیار، به واقعه‌ی تلخ استخدام اشرار و آسیب رساندن به جسم و جان یکی از اعضای خود می‌نگرد. بدیهی است که بررسی دلایل ریشه‌ای و حقوقی این اقدام غیرقانونی و ضد امنیتی در ید اختیار مراجع قضایی است، اما آنچه انتظار هم‌صنفان عزیز و افکار عمومی است، موضع‌گیری صریح و روشن انجمن ما در این زمینه است.»

حالا و بعد از همه جنجال‌های روز‌‌های گذشته مشخص شده استخدام شرور نه از طرف سینماگران بلکه از طرف یک سرمایه‌گذار پرحاشیه بوده و اگر تقصیری متوجه سینماگران باشد فراهم کردن شرایط ورود و فعالیت‌ این گونه افراد در سینماست. افرادی که با پول وارد سینما شده و با چاقو‌کشی از آن خارج می‌شوند.
 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها