{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

واکنش بازپرس پرونده زهره فکور صبور به نحوه مـ رگ این بازیگر

واکنش بازپرس پرونده زهره فکور صبور به نحوه مـ رگ این بازیگر
کدخبر : 12416

محمدرضا صاحب‌جمعی: این شایعه عجیب با چه استنادی انتشار یافته است؟

به گزارش هنر ام‌روز، قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس جنایی پرونده زهره فکور صبور با اشاره به اظهارنظرهای مغرضانه پس از درگذشت این بازیگر گفت: متأسفانه در این ماجرا اظهارنظرهای مغرضانه‌ای مطرح شده که موجب التهاب در فضای مجازی و همچنین آزرده‌خاطر شدن خانواده متوفی شده است. باید تأکید کنم که قطعا مراجع قضایی با افرادی که چنین شایعاتی را منتشر می‌کنند یا به آن دامن می‌زنند برخورد جدی و قانونی خواهد کرد.

به‌دنبال انتشار خبر مــــــرگ خانم بازیگر عده‌ای شروع کردند به اظهارنظر درباره علت مـــــرگ وی. حتی در فضای مجازی عنوان شد که خانم بازیگر حدود ۱۰۰قرص مصرف کرده است. این نکته واقعا برای ما جای سؤال دارد که با چه استنادی این شایعه عجیب انتشار یافته است؟ چه‌طور به راحتی تعداد قرص‌ها را دقیق اعلام می‌کنند درصورتی‌که هنوز پزشکی قانونی علت اصلی مـــــ رگ و نتیجه آزمایش‌های سم‌شناسی را اعلام نکرده است.

پس از کشف جــــــسد، تحقیقات قضایی از خانواده و همسر این بازیگر آغاز شده و جــــــسد نیز به پزشکی قانونی انتقال یافته و دستور بررسی بیشتر و آزمایش‌های تخصصی‌تر برای روشن شدن علت اصلی مــــــ رگ و همچنین آزمایش سم‌شناسی را داده‌ام.

به‌دنبال تسویه حساب‌های شخصی در فضای مجازی نباشید و به رعایت قانون پایبند باشید. برخی ادعا کرده‌اند که متوفی دارای افسردگی بوده که حتی این موضوع هم اثبات نشده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها