{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون(جمال اجلالی) در بیمارستان بستری شد

بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون(جمال اجلالی) در بیمارستان بستری شد
کدخبر : 14244

جمال اجلالی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به علت مشکلات گوارشی در بیمارستان بستری شد.

به گزارش هنر ام‌روز، سید عباس عظیمی –مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت - گفت: جمال اجلالی روز گذشته 2 خرداد ماه به علت مشکلات گوارشی در بیمارستان گاندی تهران بستری شد. ایشان دچار مشکل دستگاه گوارش شده است و پزشکان در حال بررسی آزمایش‌های پزشکی این هنرمند پیشکسوت هستند که به محض آمده شدن جواب او تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت . 

جمال اجلالی متولد ۱۳۲۶ است و دوران کودکی، با هنر آشنا شد و سپس با رتبه دورقمی در دانشکده هنرهای زیبا در رشته بازیگری تئاتر پذیرفته شد و فعالیت رسمی خودش را آغاز کرد. 

حمید سمندریان در کشف استعداد او نقش به سزایی داشت. او در فیلم‌هایی چون «تابو»، «گینس»، «آرایش غلیظ»، «باد در علفزار می‌پیچد»، «آبی»، «مدرسه پیرمردها»، «تمام وسوسه‌های زمین» و «عاشق کوچک» بازی کرده است.

 بازی او در نقش یک پزشک معتاد در فیلم «آرایش غلیظ» در سال ۹۲ مورد توجه قرار گرفت.

همچنین از سریال‌هایی که او بازی کرده است می‌توان به «دوردست‌ها»، «خط»، «توطئه فامیلی»، «برای آخرین بار»، «پیدا- پنهان» و «مسافر» اشاره کرد.

 اجلالی در سال 1397 بعد از اینکه دو سال به خاطر درمان بیماری از کار دور مانده بود، در سریال‌های «سر دلبران» و «سرباز» و فیلم سینمایی «دم سرخ‌ها» حضور یافت و به بازیگری بازگشت.

سال 1397 جمعی از اعضای شورای مرکزی انجمن بازیگران خانه سینما به دیدار او رفتند و اجلالی در آن روز می‌گفت: «دوست داشتم جوری بود که هر روز به تئاتر می‌رفتم.»

در آن دیدار حرف زدن از کارهای مشترک و هنرمندان قدیمی نه تنها سبب شد او خاطرات بیشتری را تعریف کند بلکه جملات و اظهارنظرهایی را می‌گفت که  سطح بالای دانش و حافظه فوق‌العاده‌اش را با بیش از ۷۰ سال سن نشان می‌داد. حتی خاطره گویی همکارانش او را چنان به وجد آورد که از جا بلند شد و صحنه‌ای از آنچه تعریف می‌شد را بازی کرد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها