{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

واکنش محمدبیگی به پزشکی که درباره نماز خواندن اظهارنظر کرد: صداوسیما از صلاحیت علمی کارشناسان برای دعوت در برنامه ها اطمینان یابد

واکنش محمدبیگی به پزشکی که درباره نماز خواندن اظهارنظر کرد: صداوسیما از صلاحیت علمی کارشناسان برای دعوت در برنامه ها اطمینان یابد
کدخبر : 14874

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی از صداوسیما خواست تا در برنامه های تلویزیونی از کارشناسانی دعوت کند که از صلاحیت علمی آنها اطمینان داشته باشد.

به گزارش هنر ام‌روز، فاطمه محمدبیگی در جلسه علنی (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: امروز شاهد گفت و گویی در صداوسیما بودیم که یکی از همکاران متخصص ارتوپد ادعا کردند که در جوامع مسلمان به دلیل نماز خواندن آرتروز زانو شایع‌تر است، سوالم این است که آیا مبتنی بر مقاله علمی صحبت می کنند یا مبتنی بر علل و عوامل پزشکی این موضوع؟

وی افزود: اما من با جست و جو در منابع علمی و مکتوبات مختلف داشتم این دلیل را پیدا نکردم و اگر این پزشک همکار دلیل و مقاله ای در این رابطه دارند، باید ارائه کنند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: از صداوسیما نیز انتظار داریم کارشناسانی را در برنامه های تلویزیونی دعوت کند که از صلاحیت علمی آنها کاملا مطمئن هستند.

محمدبیگی در تذکر دیگری خطاب به وزارت نیرو گفت: این وزارتخانه باید در موضوع توزیع برق عدالت را رعایت کند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها