{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

هدیه تهرانی هدیه‌‌اش را پس گرفت: دغدغه افرادی چون هدیه تهرانی بسیار ارزشمند است

هدیه تهرانی هدیه‌‌اش را پس گرفت: دغدغه افرادی چون هدیه تهرانی بسیار ارزشمند است
کدخبر : 15010

خبری منتشر شد که هدیه تهرانی بازیگر سینمای ایران، صفحه شخصی‌اش را در شبکه اجتماعی اینستاگرام بست.

به گزارش هنر ام‌روز،  هدیه تهرانی عمده فعالیت‌هایش در صفحه اینستاگرامی خود را به کارهایی عام المنفعه مانند حمایت از محیط زیست، کمک به سیل زدگان گلستان و ... اختصاص داده بود، در نمونه فعالیت‌های اخیر او می‌توان به مواردی اشاره کرد: مقابله با احداث پتروشیمی میانکاله، حمایت از زنان علیه آزار جنسی و درخواست پیگیری، معرفی و مجازات عاملان متروپل آبادان و ...
 او به جای اینکه عکس از رستورانی یا کافه‌ای بگذارد که در آن غذا خورده یا اسموتی هندوانه، ترجیح داد مثلا درباره محیط بانان گمنام و یا یوز ایرانی مطالبی را به اشتراک بگذارد.
 در این دنیای مجازی که شاهد انواع و اقسام حرکات سلبریتی‌گونه هنرمندان هستیم چنین رویکردی ریشه در یک دغدغه مهم سبک زندگی این هنرمند دارد. اساسا تعهد اجتماعی مهمترین تعهد انسان در زندگی جمعی است. اینکه به سادگی از کنار برخی اتفاقات عبور نکنی و نخواهی با جمله «به من چه؟» مسئولیت و جایگاه خودت را فراموش کنی.
 نمی دانم چرا خانم تهرانی تصمیم به غیرفعال کردن صفحه اینستاگرامش گرفته‌اند، اما در جهان امروز دغدغه افرادی چون هدیه تهرانی بسیار ارزشمند است. بسیار افسوس که تقریبا همزمان با سالروز تولد هدیه تهرانی جامعه از هدیه او محرم شد. هر چه هست امیدوارم به زودی فعالیت صفحه اینستاگرامی هدیه تهرانی با همان رویکرد دغدغه‌مند از سر گرفته شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها