{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

کلاهبرداری سنگین خانم خواننده برملا شد!

کلاهبرداری سنگین خانم خواننده برملا شد!
کدخبر : 15764

فرار مالیاتی سنگین شکیرا خواننده معروف اسپانیایی او را گرفتار قانون کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، دادستانی کل بارسلونا این خواننده معروف کلمبیایی - اسپانیایی را به فرار مالیاتی ۱۴.۵ میلیون یورویی بین سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ متهم کرده است.

شکیرا بارها خود را در این موضوع بی گناه اعلام کرده و گفته با قضات و دادستانی اسپانیا برسر این ماجرا معامله نخواهد کرد و محاکمه را می پذیرد.

با رد معامله شکیرا با دادستانی، محاکمه آغاز خواهد شد. او متهم است که در سه سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴ ، میزان درآمد خود را برای اداره مالیات اسپانیا اعلام نکرده است.

دادستانی اسپانیا می گوید شکیرا از سال ۲۰۱۱ در اسپانیا زندگی می کند اما پرداخت مالیاتی خود را در جزایر باهاماس قرار داده بود.

 

این همان سالی است که شکیرا با "جراد پیکه" بازیکن تیم فوتبال بارسلونا زندگی مشترک را آغاز کرد. آنها در سال ۲۰۲۲ جدایی از یکدیگر را اعلام کردند. حاصل این زندگی مشترک ۲ فرزند بود.

جزایر باهاماس از جمله مناطقی است که ثروتمندان برای فرار از پرداخت مالیات های بالا، به آنها روی می آورند و می توانند از این طریق با دور زدن نظام مالیاتی کشورها، مالیات بسیار کمتر و ناچیزی بپردازند.

در مقابل، وکلای شکیرا می گویند اکثر درآمد او تا سال ۲۰۱۴ در نتیجه کنسرت هایش در سراسر جهان به دست آمده بود و او نمی توانست بیش از ۶ ماه در سال در اسپانیا زندگی کند. این کمتر از مدت زمانی است که افراد براساس آن باید مالیات را در اسپانیا پرداخت کنند.

 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها