{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

خوشبختانه خانم ایران درودی به کرونا مبتلا نشده ‌است

خوشبختانه خانم ایران درودی به کرونا مبتلا نشده ‌است
کدخبر : 5958

مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: بعد از انتشار خبر ابتلای خانم ایران درودی هنرمند نامدار نقاشی به کرونا، مطلع شدیم نیرویی که کمک‌حال او در منزلش بود به کرونا مبتلا شده و خوشبختانه این هنرمند پیشکسوت به کرونا مبتلا نشده‌است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایرنا، دکتر نیک‌نام حسین‌پور مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره به آنکه حوالی ساعت ۱۴ امروز (شنبه ۱۳ شهریور) بعد از تماس و صحبت با خانم ایران درودی جهت پیگیری احوال وی بعد از انتشار خبر ابتلایش به ویروس کرونا گفت: خوشبختانه برخلاف خبر منتشرشده حال ایشان مساعد است و وی به ویروس کرونا مبتلا نشده‌ است.

 ابتلای ویروس کرونا مربوط به خانمی است که در منزل ایشان کمک حال این هنرمند پیشکسوت و سال‌خورده بودند. او به کرونا تأیید شده اما حال خانم ایران درودی خوب است و علائمی نسبت به ابتلای این هنرمند نامدار هنر نقاشی و تجسمی کشورمان به ویروس کرونا دیده نشده است.

خوشبختانه خانم ایران درودی به کرونا مبتلا نشده ‌است

به گفته مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت خانمی که به‌ عنوان نیروی خدماتی در منزل خانم درودی مشغول فعالیت بودند به منزل خود برای طی کردن دوران درمان منتقل شده‌ و کار ضدعفونی و اقدامات اولیه جهت پیشگیری از انتقال این ویروس به خانم درودی در منزلش، انجام شده‌است.

حسینی‌پور تصریح کرد: با جدیت پیگیر حال ایشان هستیم و امیدواریم با توجه به ابتلای آن نیروی خدماتی فعال در منزل خانم درودی شاهد انتقال این ویروس به این هنرمد ارزنده کشورمان نباشیم.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها