{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

"نفیسه روشن" مورد ضرب و شتم قرار گرفت!

"نفیسه روشن" مورد ضرب و شتم قرار گرفت!
کدخبر : 8755

نفیسه روشن یکی از بازیگران پر حاشیه که به تازگی خبر ازدواج دوم خود را علنی کرد اینک با انتشار یک عکس از خشونت خانگی علیه خودش پرده برداشت.

به گزارش هنر ام‌روز،  نفیسه روشن یکی از پر حاشیه ترین بازیگران ایرانی است که یک ازدواج ناموفق داشته است. او در سفر کربلا خبر از ازدواج دومش داده بود و در جواب کاربران فضای مجازی که شغل همسر جدیدش را پرسیده بودند گفت که همسرش وزیر است.

بازیگر سینما و تلویزیون این بار با انتشار عکسی همه را شوکه کرد. او که آوازه عشقش همه فضای مجازی را پر کرده بود این بار عکسی را در صفحه اینستاگرامش گذاشت که ذهن همه را درگیر خودش کرد.

او در ابتدا نوشت: می توانم از رسانه ام، از صفحه ام بپرسم؟؟؟ آیا پزشکی قانونی واقعا پیگیری می کنه یا نه؟؟؟؟

این نوشته برای مخاطبان نامفهوم بود تا این که ساعتی بعد عکس دست زخمی و کبود خود را در فضای مجازی منتشر کرد و درباره خشونت علیه زنان صحبت کرد. این اتفاقات درحالی است که چندی پیش تر از آن از ازدواج و عشقش سخن گفته بود و عکس حلقه ای را در فضای مجازی منتشر کرد و حال عکس دست زخمی این بازیگر همه را شوکه کرد.

اکثر مخاطبان بر این باور بودند که همسر جدیدش، او را مورد ضرب و شتم قرار داده است اما تمام این ها فرضیات است، نفیسه روشن هم به هیچ کدام از آن ها پاسخی نداده و توضیح دیگری نیز نداده است.

همه این شبهات تا زمانی ایشان توضیحی در این باره ندهد، ادامه دارد.

عکس جدید نفیسه روشن از خشونت خانگی را میبینید.

نفیسه روشن  از خشونت خانگی علیه خودش پرده برداشت

 

 
ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها