{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آقای کاریکاتوریست خطاب به بهاره رهنما چه گفت و چه کرد؟

آقای کاریکاتوریست خطاب به بهاره رهنما چه گفت و چه کرد؟
کدخبر : 8869

کاریکاتوریست معروف به جمله بهاره رهنما که گفته “هر کس پس از ۳۰ سال کار کردن نتواند آرامش و رفاه فراهم کند، بی دست و پاست” واکنش تند و تیزی نشان داد.

به گزارش هنر ام‌روز،  مهدی احمدیان کاریکاتوریست با انتشار عکسی نوشت:

خانم رهنما مثل اینکه یادشان رفته، اگر این مردم بعضا سی سال کار کرده و به جایی نرسیده اند، چون پول خرج محصولات تبلیغاتی شما کرده‌اند
از داروی کرونای بهنوش بختیاری که بیشتر شبیه به نمونه ادرارش بود که به جای لاین آزمایشگاه سر از لایو اینستاگرام درآورده بود تا ناخن و مژه ی عاریه ی شما که از صدقه سر تحریم و همنشینی با کاسبانش، انگار جنابعالی راه انبارش را بلدید.

چند سال است به برکت همین اینستاگرام، حتی نقش درست درمانی را هم بازی نکرده اید جز زندگی تان؟ آنقدر هم طبیعی بازی کرده اید که باورمان شده انگار شما سی سال است خون جگر خورده اید و با فروش کلیه و کبد و طحال مبارک گذران زندگی می‌کنید، نه با موج سواری بر دریای پر تلاطم زندگی ملت ایران.

مقصر اصلی مردم نیستند

شما اگر آن مژه ی سنگین را از چشمتان بردارید و دیدگانتان کمی باز شود، خواهید دید که مقصر اصلی مردم نیستند.

هیچ برایتان سوال نبوده که شاید اندکی هم این حکومت مقصر است که کسی بعد از سی سال دوندگی، دستش به جایی بند نیست و پایش برجایی استوار نمانده و چیزی در کف ندارد.

خانم رهنما، این آخور تا ابد پابرجا نیست و این توبره تا ابد پر نخواهد ماند، اما اگر روزی، زبانم لال، دستتان به پارچه ی نمدار پارکت خانه ای در شمال شهر آغشته شد، یا در مرده شور خانه میّتی را شستید و قبل از ناخن های زیبا و مژه های بلندتان، پشمتان نریخت، یا مجبور شدید پرستاری پیرمردی را بکنید که مجبور شوید مثل نوزادی تر و خشکش کنید و بعد از سی سال به جایی رسیدید، بعد تشریف بیاورید و از عدمِ جنمِ هموطنان، عربده زده، خشتگ بدرید و هشتگ بزنید و بفرمایید:

بسی رنج بردم در این سال سی
دراز نگردید دست، پیش تاکسی

 انتقاد تند و تیز آقای کاریکاتوریست از بهاره رهنما

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها